95 درصد از توسعه دهندگان اپل، برنامه های خود را برای آی‌او‌اس 7 به روز خواهند کرد!

ios7_icon_redesign_by_ida_swarczewskaja

هنگامی که اپل از هفتمین نسخه سیستم عامل آی‌او‌اس خود، رونمایی به عمل آورد به یک تناقض تازه بین این سیستم عامل و برنامه های نوشته شده برای آن، دامن زد! این تناقض ناشی از طراحی جدید سیستم عامل آی‌او‌اس 7 بوده و این در صورتی است که اکثر برنامه های موجود در اپ استور، با رابط کاربری نسل های گذشته این سیستم عامل متناسب گشته بودند.

حال به تازگی، نتایج یک نظر سنجی نشان می‌دهد بیش از 575 توسعه دهنده سیستم عامل  آی‌او‌اس ( چیزی در حدود 95 درصد از آنها)، قصد دارند تا برنامه های خود را برای اجرا در سیستم عامل آی‌اواس 7، بروز نمایند. این نظر سنجی از سوی فردی به نام Craig Hockenberry، صورت گرفته و او خود نیز به تازگی، نسخه جدیدی از نرم افزار خود را برای اجرا در سیستم عامل آی‌او‌اس 7 عرضه کرده است. نام قبلی نرم افزار وی “احساس قدیمی” را به خود گرفته بود و این در حالی است که وی پس از بروزرسانی رابط کاربری نرم افزار خود برای نسل هفتم سیستم عامل آی او اس، نام نرم افزار خود را به “خیره کننده” تغییر داد!

همانطور که پیش از آن اشاره کرده بودیم، چیزی در حدود 95 درصد از توسعه دهندگان آی‌اواس قصد دارند تا اپلیکیشن های خود را برای آی‌او‌اس 7 بروز نمایند و 52 درصد از آنها، در صدد طراحی نسخه ای خاص از برنامه خود هستند تا تنها، iOS 7 پذیرای نسخه جدید برنامه های این توسعه دهندگان باشد. حال باید انجام بروزرسانی از سوی صاحبان دیوایس های اپلی، ممکن است یک تصمیم دشوار به نظر آید چراکه احتمال دارد طراحی جدید سیستم عامل آی‌او‌اس، به مذاق کاربران خوش نیاید اما به ناچار برای اجرای نسخه جدید تر اپلیکیشن های اپ استور، مجبور به تن دادن به وصلتی اجباری با آی‌او‌اس جانی آیو، خواهند بود!

Craig Hockenberry نیز در این باره می‌گوید:

اگر شما صاحب یک وسیله از چند سال پیش هستید، اکنون زمان آن است تا فکر کنید دیوایس خود را به آی او اس 7 بروزنمایید یا خیر، چراکه بسیاری از برنامه ها برای اجرا به آی‌او‌اس 7 نیاز خواهند داشت!

آیا شما حاضر خواهید بود تا دیوایس اپلی خود را به آی او اس 7 بروز نمایید یا قصد دارید از نسخه های قدیمی تر آن، کماکان بهره بگیرید؟!

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH