جدیدترین تصاویر منتشر شده از میزو پرو 7 با محوریت دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه

به‌تازگی تصاویری از گوشی هوشمند میزو پرو 7 منتشر شده است که ویژگی‌های اصلی این اسمارت‌فون از جمله دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد. در ابتدا تصور می‌شد که نمایشگر ثانویه قرار گرفته در پنل پشتی دستگاه از نوع E-ink خواهد بود، اما با انتشار تصاویر جدیدتر، مشخص شد که این نمایشگر از نوع LCD بوده و کاربردهای بیشتری دارد.

دوربین دوگانه

تازه‌ترین تصاویر واقعی درز پیدا کرده از میزو پرو 7 را یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی Weibo با نام Digital Chat Station منتشر کرده است. در اولین تصویر به‌خوبی می‌توانیم دوربین دوگانه به‌کار رفته در این اسمارت‌فون را مشاهده کنیم. مطابق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، این دوربین دوگانه ترکیبی از سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 و سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX268 خواهد بود. این سنسور درست همانند نسخه‌ای است که در شیائومی Mi MAX 2 و یا میزو MX6 مشاهده کرده‌ایم.

چیدمان دوربین‌ها به صورت افقی بوده، این دو سنسور که در بالای نمایشگر ثانویه قرار گرفته‌اند با یک فلاش LED دوگانه همراهی می‌شود. مشخص نیست که هدف میزو از به‌کارگیری سنسور دوگانه چه خواهد بود. برخی از کمپانی‌های بزرگ از این سنسور جهت افزایش زاویه دید و لنز تله‌فوتو استفاده می‌کنند، اما اگر میزو بخواهد برای جذب نور بیشتر از یک سنسور اضافی استفاده کند، باید از الگوریتم مشابه هواوی بهره بگیرد.

در دومین تصویر می‌توانیم نمایشگر ثانویه را مشاهده کنیم که درحال اجرای یک بازی مشابه PAC MAN است. به‌نظر می‌رسد نمایشگر ثانویه به‌کار رفته در میزو پرو 7 علاوه‌بر نمایش نوتیفیکشن‌ها می‌تواند عملکردی مشابه با یک نمایشگر کوچک و کامل را داشته باشد.

میزو پرو 7

در سومین تصویر می‌توانیم تعدادی کیس پشتی میزو پرو 7 را مشاهده کنیم که در رنگ‌های قرمز، آبی، رزگلد، طلایی و مشکی دیده می‌شوند. نکته جالب پیرامون این تصویر، افزوده شدن دو رنگ جدید آبی و قرمز به پرچم‌دار میزو است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH