این 5 اسپینر خاص و متفاوت را از بازار بخرید!

این شما و محبوب‌ترین اسباب‌بازی جهان! فیجت اسپینر! چیزی که با دیدن آن حالتی متفکرانه به خود می‌گیرید و طعنه‌آمیز می‌گویید «این دیگه چیه؟» اما همه این‌ها برای زمانی است که هنوز فیجت اسپینر را در دست نگرفته‌اید. ولی امان از وقتی که چند دقیقه‌ای با آن بازی کنید. آن موقع دیگر حاضر نیستید که این فسقلی دوست‌داشتنی را به دیگران بدهید و محکم به آن می‌چسبید! این محصول طوری شما را هیپنوتیز می‌کند که موبایل عزیز‌تان را که تا چند وقت پیش٬ ساعت‌ها را با او سپری می‌کردید به کنجی می‌اندازید و مدام با فیجت اسپینر ور می‌روید.

واقعا چه‌کسی فکر می‌کرد که در سال 2017 و قرن بیست‌یکم یک فرفره‌ چرخنده یکی از محبوبترین چیزها بشود و همه را درگیر کند!؟ ما در این لیست 5 اسپینر به شما معرفی می‌کنیم. اما نه از آن معمولی‌هایش! بلکه از آن‌هایی که زبانزد خاص و عام‌اند! اگر می‌خواهید با این فسقلی‌ها آشنا شوید پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


1- اسپینر ستاره چهار پر

این مدل از جنس فلز بوده و از رقبای پلاستیکی‌اش سنگین‌تر است و حس بهتری را هنگام در دست‌گرفتن منتقل می‌کند و همچنین این وزن باعث شده تا آن را بتوانید راحت‌تر نگه دارید و کنترلش کنید. اما وقتی سرعت این اسپینر زیاد بشود٬ آن‌موقع برای کودکان زیاد مناسب نیست و کار دست‌شان می‌دهد. پس بهتر است این مدل در دست توانای بزرگسالان باشد و کودکان عزیز بگذارید کمی هم آن‌ها بازی کنند!

البته شما می‌توانید از این اسپینر به عنوان شوریکن هم استفاده کنید تا مهارت نینجایی خود را سبک‌سنگین کنید! همین ظاهر ترسناک اما خشن٬ سبب شده تا این مدل خیلی خاص و متفاوت باشد و از همنوعان معمولی‌اش یک پله بالاتر قرار بگیرد. در آخر توصیه می‌کنیم که اگر در این حرفه (!) تازه‌کار هستید٬ اصلا طرف این اسپینر نروید و بگذارید حرفه‌ای‌ها این را برگزینند!

حدود قیمت: 40 هزار تومان


2- اسپینر سه پره‌ای طرح بال

این مدل یکی از خاص‌ترین‌های بازار با قیمت مناسب است. حتما الان با چهره‌ای سردرگم (البته اگر عکس فوق را ندیده باشید) می‌ پرسید «چرا؟» بگذارید جواب‌تان را با این جمله بدهیم «این اسپینر سه بال دارد!» بله! این نوع از جنس فلز است و سه بال زیبا و آبی‌رنگ اطراف خود دارد. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که این اسپینر هنگام چرخش جلوه چشمگیری دارد و نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. حتی این مدل در هنگام ایستادن هم خیره‌کننده است و می‌توان از آن به عنوان المانی برای تزئین دکوراتیو خانه استفاده کرد!

حدود قیمت: 50 هزار تومان


3- اسپینر دایره‌ای رنگین‌کمانی

این مدل دراصل یک دایره بزرگ است که هفت دندانه دارد. همچنین این اسپینر فلزی (آلیاژ روی) است و اطمینان بیش‌تری هنگام در دست‌گرفتن آن حس می‌کنید و حتما از بازی‌کردن با آن لذت خواهید برد. ضمنا این نوع دارای هفت رنگ است و مانند رنگین‌کمان درخشان و چشم‌نواز است. این مدل 120 گرم وزن دارد! پس فرق زیادی بین اسمارت‌فون و این اسباب‌بازی قائل نشوید و فکر کنید که موبایل‌تان را می‌چرخانید! اما وقتی این اسپینر در حال چرخش باشد چشمان‌تان از تعجب گرد می‌شود و تنها دوست‌دارید که به آن مدت‌ها زل بزنید و در رنگ‌های شاد و سرزنده این مدل غرق شوید!

حدود قیمت: 40 هزار تومان


4- اسپینر عنکبوتی

اسپینر

آیا سری فیلم‌های مرد عنکبوتی را دوست‌دارید؟ اگر این‌طور هست حتما باید یکی از انتخاب‌های‌تان برای خرید یک فیجت اسپینر این مدل باشد. چرا که تقریبا شبیه به نماد اسپایدر روی لباس مرد عنکبوتی است! البته ما این مدل را به عاشقان عنکبوت‌ها هم پیشنهاد می‌دهیم. این فیجت اسپینر، فلزی و رنگارنگ است و هنگام چرخش چشم‌ها را خیره می‌کند و دل همگان را می‌رباید! همچنین می‌توانید این مدل را برای تزئین فضای داخل ماشین استفاده کنید و همه نگاه‌ها را جذب کنید!

حدود قیمت: 42 هزار تومان


5- اسپینر چرخ‌دنده‌ای

اسپینر

به آخرین مدل و به یکی از جذاب‌ترین آن‌ها رسیدیم. این اسپینر در حاشیه بدنه خود چرخ دنده‌هایی طلایی دارد که هنگام چرخش ظاهری دلربا به آن می‌بخشند و فقط دوست‌ دارید که به آن نگاه کنید و با چرخش‌های آن همراه شوید! این اسپینر هم فلزی بوده و جنس مطلوبی دارد و حس کالایی مرغوب را به کاربر منتقل می‌کند. ما این مدل را به عاشقان ماشین‌ها توصیه می‌کنیم چون با چرخ‌ دهنده‌هایی که دارد٬ نظر شما را جلب خواهد کرد.

حدود قیمت: 60 هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH