بررسی بازی Wrestle Jump: سبکی متفاوت از کشتی!

باتوجه به این‌که در عصر تکنولوژی به سر می‌بریم٬ پس باید انتظار هرچیزی را داشته باشیم. کُشتی مجازی! بلی! با گسترش دنیای اپ‌ها و گیم‌ها و بیش‌تر‌ شدن ورود توسعه‌دهنگان به این بازار پرسود، اکنون شاهد یک کشتی مجازی هستیم. این گیم در کشتی یک‌سری تغییرات داده است تا کمی آن را متفاوت و خاص کند! البته قانون‌ باختن در کشتی در این بازی رعایت می‌شود و برای بردن باید تن ژله‌ای حریف را به خاک بمالید! ولی زهی خیال باطل!

بازهم کمپانی سازنده این بازی یعنی Otto-Ville Ojala در قوانین اساسی کشتی تغییراتی داده و کاربر باید سر فرد مقابل را به زمین یا دیوارها بکوبد تا برنده شود! اما این‌کار هیچ‌وقت آسان نبوده و نخواهد بود. باید آن‌قدر در این گیم حرفه‌ای شوید تا در نهایت بتوانید حریف‌ها را راحت‌تر از معمول شکست بدهید و بعد باید خود را با رقیبان دوست‌و‌آشنا بسنجید! پس یک‌دست لباس کشتی را بپوشید و آمده نبردی سخت و نفس‌گیر شوید.

این گیم تاکنون بیش‌از 1000 باز از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز 3.2 از 5 را از کاربران کسب کرده است. اما با دیدن این اعداد و ارقام ناامید نشوید. این بازی بیش‌تر از این‌ها ارزش دارد و حتما باید امتحانش کنید تا ببینید چند‌مرده‌ حلاج است! لازم به‌ذکر است که این گیم در رده‌سنی بالای 12 سال جای می‌گیرد و در اصل نباید کودکان سراغ این بازی بیایند! اگر می‌خواهید با این بازی در سبک تفننی بیش‌تر آشنا شوید و کمی از قوانین کشتی‌ پرشی را یاد بگیرید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


گیم‌پلی

داستان بازی به یک اصل ساده پایبند است. شما باید حریف خود را به زمین بزنید تا بتوانید امتیاز جمع‌آوری کنید و در قله موفقیت صعود کنید! البته این بازی دارای دو مود یک نفره و دو نفره است. با استفاده از مود اول قادرید با موبایل‌تان بازی کنید که دوبنده سیاه به تن دارد و شما دوبنده آبی به تن دارید و شما باید در این‌جا هوش‌مصنوعی را شکست دهید و اولین کسی باشید که 5 ستاره می‌گیرد. با لمس مود دوم شما می‌توانید با یکی از اعضای خانوده یا دوستان‌تان که در کنار شما هستند٬ بازی کنید و با یک انسان واقعی به رقابتی سرسخت بپردازید! لازم به‌ذکر است که هیجان این گیم در مود دوم بالا‌ و‌ بالاتر می‌رود. سیر داستانی این بازی همین بود و در واقع بسیار ساده است و لازم نیست که حسابی فکر کنید تا مثلا پازلی را حل کنید یا قفل از معمایی جنایی را بگشایید. تنها کافیست که روی دکمه‌ای مدام ضربه بزنید و به آسمان بپرید!

بازی Wrestle Jump

همان‌طور که Wrestle Jump داستان ساده‌ای دارد٬ گرافیک ابتدایی نیز دارد و اصلا فکر نکنید که از آن ناامید خواهید شد. بلکه (شاید) عاشق و دل‌داده آن گرافیک ساده و رنگارنگ شوید و تامدت‌ها معتاد آن بشوید! انگار جزئیات پویا و زنده کوچک‌ترین جایی در میان طراحی این گیم نداشته‌اند! اما اگر توسعه‌دهنگان می‌خواستند گرافیک را به صورت بازی‌های سری آسفالت یا جی‌تی‌ای طراحی کنند٬ اولا حتما حجم بازی به‌طور چشمگیری افزایش می‌یافت و ثانیا این گیم جذابیتش را از دست می‌داد و همین اندک کاربران خود را فراری می‌داد.

دراصل یکی مهم‌ترین چیز‌هایی که این بازی را دوست‌داشتنی و صدالبته کم‌حجم کرده٬ گرافیک آن است. تنها پای شخصیت‌ها تکان می‌خورد و باقی اعضا (به‌جز سروصورت) رسما فقط یک عکس هستند! البته شما می‌توانید با تغییر در تنظیمات این گیم٬ مثلا سطح محیط را یخی کنید یا کاری کنید که باد بوزد و روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد. لازم به‌ذکر است که بگوییم «تنوع محیط‌ها بسیار کم است و بعد از 5 راند دوباره محیط‌ها تکرار می‌شوند و این علاوه بر کارکترهای تکراری و یک‌شکل بسیار خسته‌کننده است و به‌طور قابل‌توجهی از زیبایی Wrestle Jump می‌کاهد.»

بازی Wrestle Jump

بازی دارای آهنگی معمولی است و هیجان خاصی را به گیمر منتقل نمی‌کند اما باید اعتراف کنیم که صداهای برخورد حریف یا خودتان به در و دیوار بسیار خوب هستند و صدای تشویق (البته بعد از این‌که راند را ببرید) خیلی‌خیلی لذت‌بخش است و حسابی به هیجان می‌آیید!

نکات مثبت:

  • گرافیک ساده و دوست‌ داشتنی
  • دارای دو مود متفاوت
  • امکان تعویض سطح محیط و افزودن باد به فضا

نکات منفی:

  • صداگذاری معمولی

1 در مورد “بررسی بازی Wrestle Jump: سبکی متفاوت از کشتی!”

  1. سلام این برنامه کشتی رو دانلود کردیمرو گوشیه اس ۴ میخونه ولی رو گوشی خودم که اس ۸ پلاس هست اجرا نمیشه میگه متوقف شده است همه راه ها رو امتحان کردیم جز فلاش کردن گوشی لطفا راهنمایی کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH