همه چیز درباره گوشی نوکیا 8 پیش از معرفی رسمی، لو رفت

گوشی نوکیا 8 پرچمدار کمپانی نام آشنای فنلاندی بوده که تا چند روز دیگر به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و طبق اخبار منتشر شده تاریخ رسمی رونمایی از این اسمارت‌فون روز 31 جولای خواهد بود. ولی به‌نظر می‌رسد که نیازی نیست که تا زمان رونمایی رسمی این گوشی صبر کنیم، چراکه افشا کننده معروف، ایوان بلاس، تصاویری از نوکیا 8 و همچنین مشخصات احتمالی این گوشی را فاش کرده است.

چندی پیش کمپانی شریک و همراه نوکیا یعنی HMD Global اعلام کرد که پرچمدار مورد نظر آن‌ها برای سال جاری نوکیا 8 خواهد بود و درحال‌حاضر خبری از نوکیا 9 نیست. پس از این بیانیه، شایعاتی که پیرامون نوکیا 8 منتشر شده بود، بیشتر قوت گرفتند و مشخصات احتمالی این گوشی فاش شد. طبق این گزارشات، این تلفن‌هوشمند دارای نمایشگری 5.3 اینچی با رزولوشن QHD بوده و پردازنده اسنپ‌دراگون 835 نیز به‌عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته شده است، همچنین بهره‌گیری از 4 گیگابایت رم (که بستگی به مدل انتخاب شده توسط کاربر دارد) این محصول در سطح اسمارت‌فون‌های بالارده و قدرتمند قرار خواهد داد.

نوکیا 8

البته باید متذکر شد که شاید مدل دارای 4 گیگابایت رم این گوشی‌هوشمند عرضه نشود. همان‌طور که در رندر بالا مشاهده می‌کنید، این دستگاه در پنل پشتی به دوربین دوگانه مجهز شده که به کمک فناوری‌ و لنزهای شرکت کارل زایس ساخته شده است. هر کدام از این سنسورها دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل هستند و این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. براساس گزارشات قبلی نیز گوشی نوکیا 8 حداقل در چهار رنگ آبی، فولادی، طلایی-آبی و طلایی-مسی آماده عرضه در بازار خواهد شد. گفته می‌شود که سازنده برای این پرچمدار قیمتی معادل 600 یورو را درنظر گرفته است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینم آیا این گوشی‌هوشمند راه را برای کمپانی نوکیا هموار می‌کند و می‌تواند دوباره شکوه و عظمت گذشته را به این شرکت باز گرداند یا خیر.

2 در مورد “همه چیز درباره گوشی نوکیا 8 پیش از معرفی رسمی، لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH