این 4 فلش‌ مموری خاص و متفاوت را از بازار بخرید (تیرماه 96)

یواس‌بی تقریبا پدیده‌ای نه‌چندان قدیمی در امروزه و سال 2017 به حساب می‌آید. با گسترش فن‌آوری اطلاعات و تکنولوژی‌های نو و تروتازه دیگر تصویر این کوچولوها درحال تارشدن است و کم‌کم دارند از میان ما می‌روند. وای-فای٬ NFC و اپ‌های مختلف پیرامون نقل و انتقال اطلاعات دشمنان فلش‌مموری‌ها هستند! چراکه سرعت بالایی داشته و همیشه درکنار ما حضور فعال دارند.

با این حال هنوز هم هستند کسانی که می‌خواهند از فلش مموری‌ها استفاده کنند. برای همین ما تصمیم به نوشتن این مطلب گرفتیم تا شما عزیزانی که قصد خرید یک فلش‌مموری با قابلیت‌های منحصربه‌فرد را دارید دربین برنده‌های پرزرق و برق گم نشوید و بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر می‌خواهید با این مدل‌ها بیش‌تر آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


1- فلش‌ مموری سن‌دیسک مدل Connect Wireless Stick

اگر از تکنولوژی‌های نو خوش‌تان می‌آید و هم دوست‌دارید یک فلش‌مموری همراه‌تان باشد٬ بهتر است این مدل را خریداری کنید. چون‌‌که این محصول دلربا به فن‌آوری وای-فای مجهز گشته تا با استفاده از آن بتوانید بدون اتصال، اطلاعات یا فایل‌های‌تان را منتقل کنید و از سرعت لذت ببرید! اگر هم از این قابلیت خوش‌تان نیامد٬ می‌توانید آن را با استفاده از دکمه‌ای که روی بدنه طراحی شده٬ خاموش کنید و با استفاده از درگاه مربوطه به کامپیوترتان وصل کنید.

ضمنا این فلش‌مموری به USB 2.0 و USB 1.1 مجهز گشته و سرعت آن تاحدود 500 مگابایت‌برثانیه افزایش می‌یابد. همچنین کمپانی خوش‌نام سن‌دیسک برای این مدل یک اپلیکیشن هم ساخته است تا با آن بتوانید از اطلاعات دردل موبایل یا تبلت‌تان بر روی فلش‌مموری بکاپ تهیه کنید و اگر مایل بودید٬ قادرید روی آن رمزی قدرتمند بگذارید که کسی غیر از شما به اطلاعات‌تان دسترسی نداشته باشد. این فلش در ظرفیت‌های 16،32،64 و 128 تولید گشته و باتوجه به نیازتان می‌توانید هرکدام از آن‌ها را تهیه نمایید.

حدود قیمت: صد و چهل هزار تومان


2- فلش‌ مموری دیتاکی مدل Heart1

اگر می‌خواهید که هم یک یواس‌بی بخرید و هم یک گردنبد خیره‌کننده٬ ما خرید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم. چرا‌که این فلش‌ قلبی فلزیست که دل شما را می‌رباید. نصف این قلب نگین‌کاری شده و این‌ جلوه‌ای زیبایی به کل محصول بخشیده است. نیمی دیگر هم از فلزی براق تهیه گشته تا با نگاه‌کردن به آن٬ بتوانید خودتان را نظاره کنید و دراصل یک آینه هم دارید! رابط این‌ مدل از نوع USB 2.0 است و این حافظه می‌تواند تا سرعت 20 مگابایت‌برثانیه بنویسد و تا سرعت 8 مگابایت‌برثانیه بخواند. همچنین این محصول در مقابل ضربه و شوک مقاوم است و اگر در شهرهایی زندگی می‌کنید که گردوخاک برآن‌ها حاکم است٬ پس می‌توانید از این فلش‌مموری بهره ببرید. چراکه Heart1 دربرابر گرد و غبار مقاوم است و بدون کوچک‌ترین سستی به کارش ادامه می‌دهد.

حدود قیمت: شصت و پنج هزار تومان


3- فلش‌ مموری لسی مدل Culbuto

فلش مموری

وقتی درپوش مربوط به رابط این فلش را جدا کنید با یک گیره مواجه خواهید شد که با استفاده از آن قادرید که عکس‌های فسقلی‌تان را به فلش وصل کنید و اگر حوصله‌تان حین نقل و انتقال اطلاعات سر رفت٬ می‌توانید نگاهی به این تصاویر بیاندازید تا کمی سرگرم بشوید! همچنین رابط این محصول USB 3.0 است که سزعتی درحدود 5 گیگابایت‌ برثانیه دارد. ضمنا این یواس‌بی تحت هر شرایطی سرپا می‌ایستد و می‌توانید از آن به عنوان المانی برای تزیین دکوراتیو خانه‌تان بهره ببرید!

حدود قیمت: دویست و بیست هزار تومان


4- فلش‌ مموری آی‌اس‌توریج مدل Datashur Pro

اگر اطلاعات خیلی مهمی دارید و حفاظت از آن‌ها را وظیفه خود می‌دانید٬ پس باید قاطعانه بگوییم که حتما این مدل را خریداری کنید! چون‌که این محصول پیش از این‌که یک یواس‌بی ساده باشد٬ یک گاو صندوق است! شما با استفاده از این فلش‌مموری ایمن قادرید از 7 تا 15 رقم برای اطلاعات ذخیره شده‌تان در یواس‌بی رمز بگذارید. راستی هیچ نگران هکرها نباشید! چرا که این فسقلی به مکانیسمی مجهز شده که از فایل‌های خصوصی شما مانند اژدهایی غول‌آسا محافظت می‌کند و به هیچ‌کس (به‌ غیر از شما) اجازه دسترسی را نمی‌دهد. لازم به‌ذکر است که کیبورد این مدل تا مدت‌ها از بین نمی‌رود و بسیار مقاوم است.

حدود قیمت: هشتصد و هشتاد هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH