تصاویر جدید منتشر شده از موتو G5S پلاس احتمال معرفی آن در تاریخ 25 جولای را تقویت می‌کند

یک هفته از زمانی که ایوان‌ بلاس، لودهنده معروف دنیای تکنولوژی، اطلاعات موتو G5S پلاس را منتشر کرد می‌گذرد. به‌تازگی دو تصویر واقعی از این هندست در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد محصول آینده موتورولا برای معرفی کاملا آماده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط بلاس و تمام اخبار و شایعات درباره این محصول، تغییرات ایجاد شده در این نسخه نسبت به مدل موتو G5 پلاس در هر دو بخش طراحی و سخت‌افزار قابل مشاهده است. جنس بدنه موتو G5S پلاس آلمینیومی بوده و برخلاف نسل قبلی از پلاستیک نیست. علاوه‌بر این، دوربین اصلی این هندست دوگانه بوده و از دو سنسور 13 مگاپیکسلی (یکی رنگی و دیگری مونوکروم) تشکیل شده است. دوربین سلفی موتو G5S پلاس از 5 مگاپیکسل موجود در نسل قبلی به 8 مگاپیکسلی ارتقا یافته و سایز نمایشگر نیز به 5.5 اینچ رسیده است.

گفته می‌شود به کمک دوربین دوگانه این هندست می‌توان ویژگی‌هایی نظیر افکت بوکه، تغییر تصویر زمینه و تصویر برداری به‌صورت سیاه و سفید را به ارمغان آورد. گذشته از این ویژگی‌های خاص، مشخصات سخت‌افزاری یک کپی از موتو G5 پلاس محسوب می‌شود. چیپ‌ست مورد استفاده در این هندست اسنپدراگون 625 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این سخت‌افزار برای کارهای روزمره بسیار مناسب بوده اما ممکن است در برخی از بازی‌های سنگین نتوانیم تجربه‌ای مشابه با اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار را داشته باشیم.

به احتمال زیاد مراسم معارفه موتو G5S پلاس بسیار زود برگزار خواهد شد. این کمپانی برای تاریخ 25 جولای یک مراسم را در نیویورک تدارک دیده است. موتو Z2 فورس و موتو X4 از جمله اسمارت‌فون‌هایی هستند که انتظار می‌رود در این مراسم رونمایی شوند. اگرچه احتمال حضور موتو G5S پلاس نیز بسیار قوی است، اما ممکن است موتورولا زمان دیگری را برای معرفی این هندست انتخاب کند. به هرحال تا زمان برگزاری این کنفرانس مدت زیادی باقی نمانده است، بنابراین بهترین کار صبر کردن برای انتشار اطلاعات بیشتر در رابطه با این هندست است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH