بررسی بازی Aliens Drive Me Crazy: آدم‌فضایی‌ها روی زمین!

اگر آدم‌فضایی‌ها به زمین حمله کنند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ شاید انسان‌ها را از بین ببرند و زمین را مال خودشان کنند. شاید هم با پیام صلح و آرامش و صدالبته پرچم سفید به کره‌زمین بیایند و از آن بالا برای‌مان گل و شکلات بفرستند! امکان اتفاق افتادن هریک از این فرضیه‌ها وجود دارد و می‌بایست منتظر ورود آن‌ها باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و آدم‌فضایی‌ها با خانه دوست‌داشتنی ما چه می‌کنند.

تا آن‌جایی که خبر داریم هنوز آن‌ها به زمین نیامده‌اند، اما در دنیای بازی‌ها همه‌چیز امکان‌پذیر است! شاید بدانید و شاید هم ندانید که آدم‌فضایی‌ها در گیم Aliens Drive Me Crazy به زمین آمده‌اند و قصد دارند٬ نسل انسان را منقرض کنند و تا تک‌تک ما را نکشند٬ ول‌کن ماجرا نیستند! پس وقتی یک یا چند شخصیت بد داریم٬ طبیعتا باید یک یا چندین قهرمان هم داشته باشیم تا درگیری کلاسیکی را تجربه کنیم. این بازی هم از این قاعده پیروی کرده و قهرمان داستان، یک مرد ریشو با موهای فرخورده و براقی است که با گنجینه‌ای از ماشین‌ها و تفنگ‌های خود در صدد این است که زمین را نجات دهد و آدم‌فضایی‌های نفرت‌انگیز را بیرون کند! اما این‌کار بسیار سخت است. برای همین باید شما به کمک این آقای قدکوتاه بشتابید و انسان‌ها را از خطری جدی نجات دهید.

این بازی تاکنون بیش‌از 1 میلیون‌بار در فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز 4.2 از 5 را از هزاران کاربر کسب کرده است. اگر می‌خواهید با دنیایی کاملا متفاوت آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

از خانه‌‌ها عبور کنید یا آن‌‌ها را دور بزنید یا به ناچار نابودشان کنید! اگر هم از دست آدم‌فضایی‌های ترسناک فرار کردید٬ از ماشین‌تان پیاده شوید و جنگی تن‌به‌تن را آغاز کنید! کل سیر داستانی این بازی همین بود و به‌نظر آشنا می‌رسد. دشمنان‌تان از طرفی دیگر می‌آیند و شما باید فرار کنید.

البته شما نه‌تنها باید با موجودات عجیب‌الخلقه بجنگید بلکه می‌بایستی با ربات‌ها و بالگردها نیز بجنگید که معلوم نیست چطوری به دست آدم‌فضایی‌ها افتاده است! اما هرچه که هست شما باید از دست‌ آن‌ها فرار کنید یا نابودشان کنید! البته بعضی‌اوقات چاره‌ای جز کشتن ندارید و حتما باید دشمن از بین برود تا داستان بازی ادامه پیدا کند. همین‌جا باید بگوییم که جان شما در این گیم بسیار کم است و بعد از چند گلوله دار فانی را وداع خواهید گفت! داستان Aliens Drive Me Crazy همین‌طور پیش می‌رود و به مرور زمان هیولاهای فلزی بیش‌تری برای‌تان به نمایش درمی‌آیند و شما بایستی با آن‌ها دست‌ و‌ پنجه نرم کنید! البته آن‌قدر جان کم کاربر آزاردهنده است که مجال پیش‌بردن بازی را نمی‌دهد و در همان اوایل تبدیل به یک قبر می‌شوید! ولی شما می‌توانید با خرید تفنگ‌های عجیب‌و‌غریب و بسیار قدرتمند پوزه دشمنان سرسخت را به خاک بمالید و بازی را ادامه بدهید. اگر هم با این سلاح‌ها کارتان پیش نرفت٬ قادرید یک ماشین نو و آفرود خریداری نمایید که رابطه خوبی با آدم‌‌فضایی‌ها ندارد!

بازی Aliens Drive Me Crazy

دقیقا همان‌چیزهایی که از یک بازی با تم حمله ‌آدم‌فضایی‌ها انتظار داید در این گیم حضور دارد. نه‌ المانی آن‌قدر تروتازه است که برای سازندگان کف بزنیم و نه‌آن‌قدر ساده‌اند که به توسعه‌دهنگان ناسزا بگوییم. فکر نکنید که این بازی یک بک‌گراند عکس‌مانند و بی‌کیفیت دارد٬ بلکه آن پویا و زنده است و با پیاده‌شدن شما از ماشین تغییر رنگ می‌دهد و ناگهان محیط تاریک می‌شود و این امر سبب شده تا Aliens Drive Me Crazy حس‌و‌حالی ترسناک داشته باشد و کاربر واقعا تصور کند که درحال انجام ماموریتی بسیار مهم است!

تفنگ‌های متعدد این گیم بسیار خلاقانه و نسبتا جدید هستند و قابلیت‌های بی‌شماری همراه خود دارند. شخصیت‌های منفی که بعضی‌اوقات در قالب یک ربات غول‌پیکر ظاهر می‌شوند٬ بسیار عالی طراحی شده‌اند و کوچکترین جزئیات مانند یک پیچ‌و‌مهره در آن‌ها رعایت شده است. گرافیک اصل بازی هم بسیار پویا و جذاب است و با انیمیشن‌هایی که دارد دل هر کاربری را می‌رباید! شخصیت اصلی که مردی پرجنب‌و‌جوش است٬ به بهرین شکل‌ ممکن طراحی شده و تقریبا همیشه درحال تکان‌خورن یا سابیدن دندان‌هایش است! تنها چیزی که در این قسمت آزاردهنده است٬ ماشین‌های تکراری و خسته‌کننده این گیم هستند که آن‌‌ها را بارها و بارها دیده‌ایم!

بازی Aliens Drive Me Crazy

فکر می‌کنید که موزیک یک بازی با حضور آدم‌فضایی‌ها، ربات‌ها و انسان‌های خیانت‌کار باید چگونه باشد؟ کمی مرموز، کمی ترسناک، کمی استرس‌آور و کمی نوستالژیک! بلی! مطمئنا آهنگ منوی این بازی به گوش‌تان خورده است و اگرهم نشنیده باشید٬ حس می‌کنید که برای‌تان بسیار آشناست. چراکه این صدا در خیلی از فیلم‌ها با همین تم٬ مورد استفاده قرار گرفته است. این یک ویژگی مثبت است؛ چون‌که با شنیدن آن برای‌تان مضمون گیم تداعی می‌شود و دقیقا می‌دانید که قرار است با چه‌چیزهایی سرو‌کله بزنید! وقتی بازی را شروع می‌کنید٬ یک آهنگ هیجان‌انگیز و با ریتم تندی پخش می‌شود که آدرنالین خون شما را بالا می‌برد و به معتادشدن کاربر به این بازی کمک زیادی می‌کند. لازم به‌ذکر است که صدای تیراندازی و دویدن ربات‌ها به‌خوبی تولید شده‌اند که به کلیت بازی کمک شایانی کرده‌اند.

نکات مثبت:

  • گرافیک عالی
  • آهنگ نوستالژیک
  • المان‌های متعدد (انواع سلاح‌های گرم)
  • گیم‌پلی جذاب

نکات منفی:

  • تنوع ماشین‌ها کم است

11 در مورد “بررسی بازی Aliens Drive Me Crazy: آدم‌فضایی‌ها روی زمین!”

  1. بچه ها من مرحله 708 هستم و ظاهرا بازی تمومی ندارع و مراحلش تا بینهایت ادامه داره این بازی جز بازی هایه بینهایتی هس پس دنبال تموم شدنش نباشین تازه یکی از دوستان تا مرحله 1000 هم رفته بود و میگفتت هنوز ادامه دارع و اینکه تمام مراحلش از مرحله 150 به بعد باز هر دفعه تکرار میشع

    1. خوبه ولی اگه پول بینهایت شه بهتر میشه من ی کاری میکنم میرم مرحله 220 خیلی آسون میشه انجام داد

      3
      6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH