اپل نسخه آزمایشی پنجم سیستم عامل iOS 7 خود را عرضه کرد!

ios7_icon_redesign_by_ida_swarczewskaja
کمپانی اپل که پس از مواجه شدن با بازخورد های منفی کاربران، نسبت به معایب و باگ های نسخه جدید سیستم عامل تازه متولد شده خود، بر آن شد تا با ارائه بروزرسانی های دیگر تمام مشکلات، کم و کاستی ها را بهبود داده و آن هارا مرتفع سازد تا تفاوت بین خود و آندروید را آشکارتر سازد!
این کمپانی به تازگی، با ارائه پنجمین نسخه بتا سیستم عامل iOS7 و در دسترس قرار دادن آن برای توسعه دهندگان، زمانی که تنها یک هفته از ارائه نسخه چهارم این سیستم عامل می‌گذشت، ضمن برطرف کردن خیل عظیم دیگری از باگ ها و بهبود زدایی مشکلات این سیستم عامل، ویژگی های جدیدی را نیز به Control Center افزوده است.
توسعه دهندگانی که گوشی آیفون خود را به این بروزرسانی، بروز نموده اند از آیکون های جدیدی برای ویژگی های در منوی تنظیمات سرویس هایی همچون: وای فای، بلوتوث، Airplane Mode و تلفن همراه خبر گفته اند. علاوه بر این، منوی مستقل Control Center settings به کاربر اجازه می‌دهد تا بتوانند دسترسی به پنل را در حین اجرای بازی یا در زمان قفل کردن صفحه نمایش، غیر فعال نمایند.
همچنین دیگر زمزمه ها، از افزوده شدن قابلیت شخصی سازی صفحه نصب برنامه ها در iOS 7 خبر داده و گفته اند کاربرانی که آیفون سفید رنگ را خریدارای کرده اند می‌توانند صفحه نصب برنامه ها را به رنگ سفید درآورده و برای کاربرانی که آیفون سفید رنگ را خریدارای کرده اند، رنگ سیاه برای صفحه نصب می‌تواند بسیار جالب و زیبا باشد.
با وجود رفع اشکالات بسیاری در این نسخه، هنوز برخی از باگ ها و مشکلات پابرجا مانده اند و گویا، قصد ندارند با آی‌اواس 7، وداع نمایند! برای مثال، فیلد پسورد در حالت Landscape یا افقی در هنگام خرید بازی یا دسترسی به game center نمایش داده نمی‌شود. تایپ کردن هنوز در این نسخه ممکن است اما نمی‌توانید ببینید، در حال تایپ چه چیزی هستید!
علاوه بر آن، مشکلاتی مثل قفل شدن اپلیکیشن های دانلودی در حالت “waiting” نیز کمی آزار دهنده به نظر خواهد آمد اگرچه اپل برای رفع این مشکل، به توسعه دهندگان گفته آیفون خود را در صورت لزوم یک یا دوبار مجددا راه اندازی نمایید.
اگرچه چنین مشکلاتی در نسخه های بتا، به چشم می‌آید اما انتظار می‌رود اپل در صدد رفع باگ ها و اشکالات ریز و درشت سیستم عامل iOS 7، تا قبل از عرضه عمومی آن برآید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH