WhatsApp از سرویس پیام رسانی صوتی خود، رونمایی کرد!

Whatsapp

با تمام پیامک هایی که مردم این روزها می‌فرستند، طبیعی است یک نرم افزار پیام رسانی دنیای پیامک ها را متحول نموده و از صدای خودمان، برای برقرای ارتباط از طریق پیامک استفاده نماید!
به تازگی نیز نرم افزار WhatsApp، ویژگی جدیدی را به سرویس های خود با نام “voice messaging”، افزوده است. این قابلیت به کاربران اجازه ضبط و ارسال فایل های صوتی خود را تنها با یک کلیک می‌دهد.
شرکت WhatsApp نیز، ضمن تایید گزارش AllThingsD که می‌گوید این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد با فشار دادن و نگه داشتن میکروفون برروی صفحه کلید تلفن هوشمند خود، یک پیام صوتی را ارسال نمایند، از رکورد تازه ای برای نرم افزار WhatsApp، خبر داده چراکه این اپلیکیشن توانسته 300 میلیون کاربر فعال را در سرتاسر جهان با خود همراه سازد. بیش از 20 میلیون این کاربران، در 4 کشور: آلمان، مکزیک، اسپانیا و هند حضور دارند.
طراحی و تولید قابلیت پیام رسانی Push-to-talk، توسط بنیان‌گذار شرکت واتس اپ، آقای Jan Koum در طی مدت 6 ماه به وجود آمد و اعضای این شرکت، سخت در تلاش بودند تا چنین قابلیتی شکل امروزی را به خود گیرد و از پس تشخیص لحن ها و گویش های مختلف برآید!
آقای نراج آرورا، مدیر مالی  WhatsApp درباره این قابلیت ، می‌گوید:

برخی از زبان ها از جمله چینی برای تایپ، بسیار دشوار هستند!  برای بعضی از مردم، آسان تر است تا یک پیام صوتی ارسال نمایند… و این کار، سرگرم کننده تر و جذاب تر نیز می‌باشد.

 

 

 

2 در مورد “WhatsApp از سرویس پیام رسانی صوتی خود، رونمایی کرد!”

  1. راستش یکم جاش بده .کلی تو ارسال پیام اذیت میکنه کاش جاشو میزاشتن یه جا دیگه!!

    ولی چیزه جالبیه.اگه مثله وایبر بشه که بتونیم تماس اینترنتی هم داشته باشیم عالی میشه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH