بازی واقعیت مجازی «مارول» با نام Powers United VR معرفی شد

در همایش D23 دیزنی، از یک بازی واقعیت مجازی در دنیای مارول رونمایی شد. بازی جدیدی تحت عنوان Powers United VR که توسط شرکت‌های Oculus و Sanzaro Games تولید شده و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا خود را در نقش کاراکترهایی همچون هالک، کاپیتان مارول و راکت راکون ببینند. این بازی در پنل گیمینگ Level Up معرفی شد. در این پنل، اطلاعاتی در خصوص بازی Star Wars: Battlefront II و Spider-Man جدید نیز برای علاقه­‌مندان ارائه شد.

این بازی به‌طور انحصاری برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و کنترلرهای تاچ آن توسعه داده شده است. یکی از ویژگی‌های بارز این بازی، حالت Co-op و یا همان چند‌نفره آن بوده که می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب‌توجه باشد. با‌این حساب بازیکنان مختلف می‌توانند در‌ کنار ‌هم یک تیم تشکیل داده و هر‌کدام نقش یکی از کاراکترهای مارول را ایفا کنند، سپس ماموریتی مشترک را در کنار هم آغاز کنند.

دیزنی درنظر دارد تا در هفته آینده و در جریان کامیک-کان بین‌المللی سن‌دیگو، کاراکترهای جدیدی را برای این بازی معرفی کند. گفته می‌شود که بازی Powers Unites VR در سال 2018 روانه بازار خواهد شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

جدای از جذابیت شخصیت‌های مارول، قابلیت بازی چند نفره می‌تواند یکی از مشخصه‌های بارز این بازی باشد. این بازی واقعیت مجازی که تقریبا شبیه به بازی Star Trek Crew به‌نظر می‌رسد، مبتنی بر این ایده طراحی شده که چند کاربر در کنار هم و با همکاری یکدیگر، هدف خاصی را دنبال کنند. از این رو، عنوان این بازی بسیار هنرمندانه و با توجه به موضوع بازی انتخاب شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH