عکس‌ها و جزئیات فاش‌ شده از محصول جدید آتاری

کمپانی معروف آتاری به مدت طولانی از بازار رقابت تجارت کنسول‌های خانگی به دور بوده است. بااین‌حال در مراسم E3 در سال 2017 که ماه گذشته برگزار شد، این کمپانی خبر کار کردن بر روی تولید محصول جدید برند آتاری را تایید نمود. بعدا از طریق خبرها مشخص شد که این محصول جدید یک کنسول بازی خانگی به نام آتاری باکس (Ataribox) است.

همچنین در این راستا مشخص شد که آتاری باکس یک باکس چوبی مانند کنسول 2600 خود در قدیم دارد. این کمپانی اطلاعات دقیق و واضحی را در مورد محصول جدید خود ارائه نکرده است و با همین ترفند قصد در مشتاق نمودن طرفداران خود دارد.

شرکت آتاری اعلام نمود که هدفش از تولید چنین دستگاهی، خلق یک کنسول جدید و درعین‌حال نگاه‌ داشتن میراث این کمپانی بزرگ بوده است. این شرکت قصد دارد هر دو قشر طرفداران جدید و قدیمی خود را جذب کند.

آتاری

از ویژگی‌های اضافی این محصول وجود 4 پورت USB و یک پورت HDMI و یک پورت برای SD کارت است. این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد تا بازی‌های قدیمی را با جزئیات جدید به بازار ارائه کند.

هنوز مشخص نیست که سیاست این شرکت در قبال بازی‌های قدیمی خود چگونه خواهد بود. آیا آتاری‌باکس مانند رقیب خود نینتندو و طبق NES و SNES Classic عمل خواهد کرد، یعنی کاربران قادر خواهند بود که بازی‌های قدیمی را بر روی کنسول جدید بازی کنند یا خیر.

این کمپانی قرار است تا اطلاعات مربوط به قیمت و عرضه به بازار آتاری باکس را در ماه‌های آینده اعلام کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH