با این برنامه برای ویندوز 8 برنامه بسازید!

wps

خب یک خبر هم برای ویندوز فونی‌ها داریم که مطمینا برایشان جالب خواهد بود.

با یک میلیون برنامه در فروشگاه گوگل پلی اندروید و بیش از 900000 برنامه هم در فروشگاه اپل، این ویندوز 8 است که زیادی عقب افتاده است. بازار ویندوز 8 تنها 160000 برنامه دارد که ظاهرا حالا حالا هم قصد افزایش در این تعداد را ندارد.

با اینکه مایکروسافت با بازی‌هایی چون تمپل ران و ساخته‌های گیم لافت تلاش در جذب برنامه سازان داشت، اما هنوز هم نبود برنامه‌های اساسی مثل اینستاگرام جز نقاظ ضعف این شرکت در تولید برنامه به حساب می‌آید.

این پلت فرم به برنامه نیاز دارد و یک راه ساده برای اینکار که حتی به تجربه برنامه نویسی هم نیاز ندارد، برنامه استودیو است که ابزاریست مبتنی بر وب که با استفاده از قالب‌های رایج، برنامه‌های ویندوز 8 می‌سازد. برای ایجاد برنامه‌های ساده‌ای چون منوی رستوران یا برنامه بازبینی یا هر یک از 13 قالب موجود نیازی به سرو کله زدن با کدنویسی ندارید.

این برنامه هنوز در نسخه بتا موجود است و در حین کار با خطاهایی مواجه می‌شود. قطعا به زودی مایکروسافت این خطاها را بر طرف خواهد کرد.

1 در مورد “با این برنامه برای ویندوز 8 برنامه بسازید!”

  1. کاش آپهاشو بیشتر میکرد تا دادن این اختیار به کاربرا.ولی بازم بد نیست ایده جالبیه .شاید وقتی آپهاش بیشتر شد و این ویندوز رو نصب کردیم سراغش بریم!! 🙂

    مطلب جالبی بود.تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH