تیزر جدید میزو، وجود نمایشگر ثانویه در میزو پرو 7 را تایید می‌کند

کمپانی میزو رسما اعلام کرده که گوشی هوشمند بعدی خود یعنی میزو پرو 7 را در روز 26 جولای و در رویداد بزرگ اپرای چین رونمایی خواهد نمود. ما در سال 2017 اسمارت‌فون بالا‌رده‌ای از این شرکت مشاهده نکرده‌ایم، پس پرو 7 یک مدل مهم میزو در این سال است.

با توجه به شایعات متعدد پخش شده در فضای مجازی، می‌توان حدس زد که در تلفن همراه مذکور شاهد ویژگی‌های جدیدی هم‌چون وجود صفحه نمایش ثانویه در پنل پشتی دستگاه خواهیم بود. این اطلاعات تا‌کنون به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند اما میزو در تیزر‌هایی که به‌تازگی از محصول بعدی خود منتشر کرده، به برجسته سازی وجود نمایشگر ثانویه پرداخته تا اکنون بتوانیم بگوییم که یقینا این ویژگی را در پرو 7 خواهیم دید.

علاوه‌بر‌ این تیزر‌هایی که در یکی دیگر از حساب‌های رسمی میزو در شبکه اجتماعی Weibo پخش شده نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه نیز است، پس در‌ نتیجه ما مطمئن هستیم در میزو پرو 7 شاهد صفحه نمایش ثانویه و دوربین دوگانه خواهیم بود.

بر‌اساس گزارشات قبلی صفحه نمایش ثانویه این گوشی هوشمند 2 اینچی و از نوع E-ink بوده و از حالت‌های مختلفی مانند حالت سیاه و سفید، موسیقی و غیره پشتیبانی می‌کند و حتی پس از خاموش شدن گوشی نیز قابل استفاده است. گفته شده که از نمایشگر مذکور می‌توان برای پیش‌نمایش عکس‌ها، بازی‌ها و غیره بهره برد.

قابلیت استفاده از نمایشگر اضافی برای میزو پرو 7 سرنوشت‌ساز خواهد بود. تصمیم‌گیری برای وجود طراحی منحصر‌به‌فرد در یک محصول، هرگز آسان نیست زیرا شرکت‌ها برای تغییر طراحی سنتی خود مجبور‌‌ به پرداخت هزینه سنگینی هستند. همان‌طور که می‌دانیم ال‌جی G5 با یک طراحی ماژولار از سایر هم‌رده‌های خود متمایز شد؛ اما این طراحی جدید بنابر نبود مزایای عملی قابل توجه نتوانست نگاه مشتریان را جلب کند. این مسئله درصورتی بوده که نمایشگر ثانویه ال‌جی V20 وضعیتی به‌مراتب بهتر از نسل قبلی پرچمداران این کمپانی داشت. امیدواریم که میزو هم برنامه‌ریزی‌های جذابی برای صفحه نمایش ثانویه این اسمارت‌فون خود داشته باشد.

اطلاعات اولیه‌ای که درباره مشخصات میزو پرو 7 داریم شامل صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت 1080p، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین‌های اصلی دوگانه دارای سنسور‌های 12 مگاپیکسلی IMX386 و IMX286، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، چیپست هلیو X30 و نسخه‌های دارای رم 6 و 8 گیگابایتی است. انتظار می‌رود برای دو نسخه این تلفن همراه قیمت‌های 414 و 488 دلاری درنظر گرفته شده باشد. توجه داشته باشید که این مشخصات و قیمت گذاری هنوز به‌طور رسمی مشخص نشده است. انتظار داریم جزئیات بیشتری درباره میزو پرو 7 در روز‌های آینده و ا زطریق تیزرهای رسمی مشخص شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH