عرضه اسمارت‌فون اسنشال از چند هفته آینده آغاز خواهد شد

در ماه مه بود که اندی رابین که به نوعی پدر اندروید خوانده می‌شود، از یک اسمارت‌فون عجیب رونمایی کرد. این اسمارت‌فون که اسنشال نام دارد بدون شک یکی از جالب‌ترین دستگاه‌هایی بوده که در سال 2017 معرفی شده است. پیش‌فروش این اسمارت‌فون ساعاتی پس از معرفی رسمی آغاز شد اما هنوز هیچ‌کدام از کاربران نتوانسته‌اند به اسمارت‌فون خود دسترسی داشته باشند، به‌تازگی اندی رابین با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که تا چند هفته آینده عرضه اسنشال آغاز خواهد شد.

اسنشال

همان‌طور که گفته شد اندی رابین اعلام کرده که عرضه اسمارت‌فون اسنشال از چند هفته آینده آغاز خواهد شد. به‌طور معمول کلمه “چند” مقداری بیش از سه هفته را نشان می‌دهد، بنابراین انتظار می‌رود عرضه این هندست از اواسط ماه آگوست آغاز شود.

این هندست که با قیمت 699 دلار فروخته می‌شود را به هیچ عنوان نمی‌توان در دسته اسمارت‌فون‌های ارزان قیمت دسته‌بندی کرد. البته اگر نگاهی به ویژگی‌ها و مشخصات اسنشال داشته باشیم، می‌توانیم دریابیم که این هندست هم‌تراز اسمارت‌فون‌های رده‌بالای موجود در بازار بوده و کاملا ارزش مبلغ پرداختی را دارد.

نمایشگر 5.7 اینچی این هندست دارای رزولوشن 2560 در 1312 بوده که تقریبا می‌توان آن را بدون قاب دانست. دوربین سلفی این هندست 8 مگاپیکسل وضوح دارد و درست در وسط نمایشگر قرار گرفته است، این سنسور با یک چراغ نوتیفیکشن LED همراهی می‌شود.

اسنشال در دو نسخه به‌صورت آنلاک (قابل استفاده در تمامی اوپراتورها) و نسخه تحت قرارداد ورایزن عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز نمی‌توان زمان دقیق عرضه این هندست خاص را بیان کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH