مرورگر Firefox Focus به‌رقم یک میلیون دانلود در اندروید دست‌یافته است

مرورگر Firefox Focus که نسخه اندروید آن در ماه گذشته معرفی شد، به‌تازگی به رقم یک میلیون دانلود دست‌یافته است. این شرکت ویژگی‌ها و امکانات زیادی را در به‌روزرسانی‌های اخیر به‌ برنامه اضافه کرده است‌.

این مرورگر در سال گذشته برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده بود و درماه گذشته نیز برای سیستم‌عامل اندروید انتشار یافت. ویژگی اساسی این مرورگر به‌گفته شرکت سازنده امنیت بیشتر و حفاظت از حریم‌ خصوصی کاربران است و با‌‌ توجه‌ به تعداد دانلود این مرورگر، کاربران از این ویژگی‌ها استقبال بسیار خوبی کرده‌اند. نسخه اندرویدی این مرورگر در کمتر از 30 روز به‌ آمار بسیار خوب یک میلیون دانلود دست یافته است.

در نسخه جدید این برنامه سه ویژگی کاربردی به‌ آن اضافه شده‌ است. Firefox Focus هم‌اکنون از پخش تمام صفحه ویدیو‌ها و قابلیت دانلود فایل‌ها که کاربران iOS مدت زیادی در انتظار آن بودند، پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، بخش نوار‌ اعلانیه نیز به‌برنامه اضافه شده و کاربران می‌توانند از این قسمت نیز وارد برنامه شوند.

این مرورگر با ویژگی‌ها و امکانات امنیتی خوبی مانند جلوگیری از ردیابی آنلاین و مسدود‌ کردن تبلیغات، موفق به‌جذب کاربران شده است. برای اطلاع از ویژگی‌های کامل این مرورگر می‌توانید به‌ سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH