فناوری Airflow Max در جاروبرقی‌های فیلیپس را بشناسید

جاروبرقی یکی از آن دست وسایلی است که در هر خانه‌ای می‌توان آن را یافت و هرچه کیفیت این دستگاه بیشتر باشد، عمر طولانی‌تر و کارایی بالاتری خواهد داشت. برای جاروبرقی، فناوری‌های ساخت نقش بسیار مهمی در موفقیتش دارد و هرچه یک دستگاه از تکنولوژی پیشرفته‌تری بهره بگیرد، شانس بالاتری برای به‌دست آوردن اقبال عمومی کسب می‌کند.

شرکت فیلیپس همواره از جدیدترین فناوری‌ها برای قدرت بیشتر و کارایی بالاتر در جاروبرقی‌هایش استفاده می‌کند تا آسایش بیشتری برای مصرف کنندگانش به ارمغان آورد. یکی از این فناوری‌های بسیار جالب و کاربردی در جاروبرقی‌های فیلیپس، Airflow Max بوده که در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان در استفاده از اکثر جاروبرقی‌های کیسه دار با آن مواجه می‌شوند، کاهش قدرت مکش جاروبرقی در فاصله زمانی کوتاهی پس از تعویض کیسه است و این در حالی اتفاق می‌افتد که با باز کردن مخزن کیسه متوجه می‌شوند نصف فضای کیسه هنوز خالی است ولی برای داشتن قدرت مکش اولیه، مجبور به تعویض آن می‌شوند.

فناوری Airflow Max همان‌طور که از اسمش پیدا است، باعث می‌شود جریان هوای داخل مخزن همواره برقرار باشد و تا پر شدن کامل کیسه، قدرت مکش را بالا نگه می‌دارد. این فناوری مانع جمع شدن گرد و خاک روی فیلتر می‌شود و بدین ترتیب هوا داخل مخزن به صورت دایم جریان پیدا می‌کند و قدرت مکش به صورت یکنواخت، پر قدرت می‌ماند.

با کمک این فناوری دیگر لازم نیست نگران پایین آمدن قدرت مکش دستگاه و تعویض زود به زود کیسه جاروبرقی خود باشید و با خیال راحت، قدرت مکش بالا در زمان طولانی‌تری خواهید داشت.

پارویی جاروبرقی‌های Performer و Performer Ultimate فیلیپس همگی مجهز به این فناوری بوده و بدین خاطر می‌توانند یک کالای قابل اطمینان و باکیفیت برای خرید شما باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH