تصاویری از شارپ Aquos S2 دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش منتشر شد

به‌تازگی تصویری سه‌بعدی از شارپ Aquos S2 در سایت Weibo منتشر شده است. این تصویر گوشی هوشمندی بدون حاشیه از چهار طرف و دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش را نشان می‌دهد. البته تصویر موجود نسخه‌ای مخصوص و محدود از این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد. در هر صورت،‌ طراحی بیرونی گوشی یادآور شارپ FS8016 است که چندی پیش تصاویر آن با رنگ‌های متنوع منتشر شده بود.

براساس منابع آگاه،‌ شارپ Aquos S2 دارای صفحه نمایشی با کیفیت 4K و نسبت تصویر 18 در 9، همانند ال‌جی G6 است. تصاویر نشان می‌دهند که به جز قسمت محدودی از بالای صفحه نمایش که فضایی برای دوربین جلو و شنود تلفن است،‌ صفحه نمایش آن در چهار طرف بدون حاشیه است. پشت گوشی محل قرارگیری دو دوربین به‌صورت عمودی و همچنین فلش دوگانه LED است. تنها دکمه‌های فیزیکی دستگاه که شامل دکمه‌های پاور و کنترل صدا هستند، ‌در قسمت راست آن دیده می‌شوند.

شارپ Aquos S2

اما شاید خیره‌کننده‌ترین ویژگی Aquos S2 یکپارچگی حسگر اثر انگشت آن با صفحه نمایش است که می‌توان آن را مورد انتظارترین فناوری در دنیای گوشی‌های هوشمند دانست. مدت زمان زیادی از اطلاعیه شرکت کوالکام مبنی بر تولید حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک با قابلیت اسکن انگشت کاربر از روی برخی مواد سخت نمی‌گذرد؛ پس احتمال آن وجود دارد که این دستگاه فناوری گفته شده را به خدمت گرفته باشد.

از طرف دیگر، برخی کارشناسان اخیرا اظهار نظر کرده‌اند که فناوری یکپارچگی حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش کوالکام تا تابستان سال 2018 برای عرضه و استفاده عمومی در محصولات آماده نخواهد شد؛ این اظهار نظر در پی چالش‌های پیش رو برای استفاده از این فناوری در گوشی‌های هوشمند بیان شده است.

با توجه به این نکته، باید محتاطانه‌تر به Aquos S2 نگاه شود. با این وجود، گزارش‌های منتشر شده حاکی از تلاش شرکت شارپ برای تولید دو گوشی با نام‌های تولیدی FS8010 و FS8016 بود. حال، جدای از یکپارچگی حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش، باید منتظر این دو محصول با طراحی مدرن، صفحه نمایش‌هایی کاملا بدون حاشیه و دیگر فناوری‌های به روز در این حوزه باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH