شیائومی مدل ویژه‌ای از گوشی Mi 6 با رنگ نقره‌ای و امضای بنیان‌گذاران این شرکت به فروش می‌رساند

مدل ویژه‌ای از گوشی Mi 6 با رنگ نقره‌ای و امضای بنیان‌گذاران شیائومی به فروش می‌رسد

کمپانی شیائومی به‌زودی فروش مدل ویژه‌ای از گوشی Mi 6 را به تعداد محدود شروع خواهد کرد. این نسخه خاص به رنگ نقره‌ای جیوه‌ای بوده و تنها 100 دستگاه از آن در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

چندی پیش فاش شده بود که این غول دنیای تکنولوژی قصد دارد این مدل را به تعداد محدود عرضه کند. جدا از بحث محدودیت این نسخه، این حرکت باعث ایجاد نوعی اتفاق جالب و خاطره‌انگیز در تاریخ این کمپانی خواهد شد. همچنین رنگ نقره‌ای نیز در مدل‌های دیگری که پیش‌تر برای فروش عرضه شده بود، وجود نداشت. همچنین این پکیج ویژه توسط هفت نفر از بنیان‌گذاران این کمپانی امضا می‌شود. البته این پایان ماجرا نیست و هر پکیج با یک نامه که به‌صورت اتفاقی توسط یکی از این هفت بنیان‌گذار امضا شده، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که نکته جالب حضور آقای لی جون (Lei Jun)، مدیر عامل شرکت شیائومی، در جمع امضاکنندگان است.

مدل ویژه‌ای از گوشی Mi 6 با رنگ نقره‌ای و امضای بنیان‌گذاران شیائومی به فروش می‌رسد

دیگر مدیران این شرکت هم لین بین (Lin Bin)، ژو گوانگ‌پینگ (Zhou Guangping)، لیو دی (Liu De)، لی وانکیانگ (Li Wanqiang)، هوآنگ جیانگی (Huang Jiangji) و هونگ‌فنگ (Hong Feng) نام دارند که جعبه‌های این 100 نسخه را امضا کرده‌اند. علاوه‌بر موارد ذکر شده، درون جعبه مدل خاص گوشی Mi 6، یک کد ویژه به نام F-code به معنی کد دوستان نیز وجود دارد که این صد خریدار خوش‌شانس با استفاده از آن می‌توانند از اولویت بیشتری نسبت به دیگر کاربران برخوردار شوند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا درخواست، از پشتیبانی سریع شیائومی بهره‌مند خواهند شد. همچنین این خریداران قادر به تهیه اسمارت‌فون‌های شیائومی به صورت مستقیم و دیگر لوازم این کمپانی از سایت رسمی این غول دنیای تکنولوژی هستند.

باید بیان کرد که این کدها فقط برای سه سال معتبر بوده و کاربران توانایی واگذاری یا انجام خرید در خارج از کشور چین را ندارند. شیائومی قصد دارد مدل خاص و نقره‌ای رنگ گوشی Mi 6 را با برچسب قیمت 592 دلار روانه بازار کند که حتی از نسخه مشکی رنگ این اسمارت‌فون هم گران‌تر است ولی این مدل ویژه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH