آپدیت جدید گوگل کروم پشتیبانی از تاچ بار MacBook Pro را به این مرورگر اضافه کرده است

نسخه 60 کروم به همراه ویجت جستجوی سریع منتشر خواهد شد

تا چند روز آتی نسخه 60 مرورگر کروم در گوگل پلی در دسترس خواهد بود. اما این نسخه سورپرایزی برای طرفدارانش دارد. ویجت جستجوی سریع به این مرورگر اضافه‌شده تا بتوان سرعت گشت‌وگذار در اینترنت را بهبود بخشید. omnibox کروم به شما اجازه می‌دهد به لینک‌ها و جستجوهای قبلی سریع‌تر دست پیدا کنید. چراکه به‌مراتب استفاده از ویجت راحت‌تر از ورود به برنامه و انتخاب گزینه‌های دلخواه است. اندازه omnibox به‌طور پیش‌فرض 4 در 2 است، اما می‌توان آن را تغییر داد.

همچنین در به‌روزرسانی جدید همانند نسخه 59، پیشنهادات نشانی اینترنتی کلیپ‌بورد فعال است. بدان معنا که وقتی شما نشانی یک سایت را کپی می‌کنید، کروم آن را در فهرست کشویی omnibox قرار می‌دهد. به‌روزرسانی جدید مرورگر گوگل سرعت بالاتری نسبت به نسخه پیشین دارد.

کروم

علاوه‌بر این، در نسخه 60 مرورگر مذکور Payment Request API اضافه‌ شده است. یعنی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به فرم‌های پرداخت که به‌صورت خودکار پر می‌شوند، دسترسی داشته باشند. همچنین دیگر لازم نیست برای هر بار ورود به مرورگر از طریق برنامه‌های اندروید، پسوردتان را وارد کنید. گوگل کروم همچنان توانسته محبوبیت خود را حفظ نماید و این موضوع به دلیل سرعت مناسب و امکانات فراوان آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH