سونی مشکل اکسپریا Z5 را که در به‌روزرسانی به اندروید نوقا ایجاد شده بود، برطرف کرد

سونی مشکل اکسپریا Z5 را که در به‌روزرسانی به اندروید نوقا ایجاد شده بود، برطرف کرد

حتما به‌خاطر دارید که چندی پیش اعلام کردیم که پس از دانلود و نصب به‌روزرسانی اندروید نوقا نسخه 7.1.1،‌ تعدادی از کاربران گوشی اکسپریا Z5 با مشکلاتی تازه مواجه شده‌‌اند. حال خبر خوش برای صاحبان این اسمارت‌فون این‌که کمپانی سونی راه‌حلی دائمی برای این مشکل منتشر کرده که مشکل گزارش شده را برای همیشه مرتفع خواهد ساخت.

اکسپریا Z5

در حقیقت این‌ به‌روز‌رسانی در اواخر ماه ژوئن و برای گوشی‌های اکسپریا Z5 و +Z3 و تبلت Z4 عرضه شده بود اما تعدادی کاربران گوشی اکسپریا Z5 را با مشکلاتی از قبیل کند شدن عملکرد دستگاه، کرش‌های ناگهانی، افزایش دمای گوشی و ریستارت‌های مجدد مواجه ساخته بود. اکنون سونی بیانیه رسمی و راه‌حل این موضوع را برای کاربران بیان کرده است:

سونی همواره به رعایت بالاترین استاندارد‌ها در زمینه تولید با کیفیت‌ترین محصولات و ارائه خدمات به همه مشتریان متعهد بوده است. به همین‌ خاطر به‌تازگی، به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن Movie Creator (ورژن 4.7.B.1.3) در پلی‌استور گوگل منتشر شده که مشکلات اخیر بعضی کاربران گوشی‌ اکسپریا را برطرف خواهد کرد. حتما به مشتریان توصیه می‌کنیم، این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کرده و گوشی خود را ریستارت کنند. همچنین مثل همیشه، کاربرانی که درباره عملکرد دستگاه اکسپریا خود نگران هستند، باید به خدمات مشترکین محل خودشان مراجعه کنند.

خوشبختانه سونی به سرعت مشکلات ایجاد شده را حل کرده و برای رهایی از مشکلات ایجاد شده، کافیست تا آپدیت جدید نرم‌افزار Movie Creator را از طریق پلی‌استور گوگل دانلود و نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH