ال‌جی با انتشار تصویری از گوشی V30، جزییات پرچمدار خود را تشریح نمود

درحالی‌که کمتر از یک ماه به معرفی رسمی پرچمدار جدید ال‌جی باقیست، این شرکت به‌تازگی اقدام به انتشار تصویری از گوشی هوشمند V30 نموده که برخی از ویژگی‌های آن را به خوبی نمایان می‌کند.

این تصویر که مربوط به قسمت پایین نمایشگر گوشی بوده، نشانگر لبه‌های خمیده و اندازه حاشیه‌های پنل پرچمدار بعدی ال‌جی است.

 ال‌جی V30 مجهز به پنل P-OLED خواهد بود؛ این نوع پنل به جای شیشه، دارای لایه پلاستیک در قسمت زیرین OLED است. با قرار گرفتن این پنل در زیر محافظ گوریلا گلس 5 عدم شکستگی در نمایشگر تضمین خواهد شد. همچنین تکنولوژی P-OLED ال‌جی را قادر به خمیده کردن لبه‌های گوشی نموده است.

پرچمدار بعدی ال‌جی مجهز به نمایشگر FullVision‌ 2:1 ال‌جی با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل (+QHD) بوده که در قسمت بالا و پایین نمایشگر به ترتیب دارای 20 و 50 درصد حاشیه کمتر خواهد بود. همچنین لوگوی ال‌جی نیز از قسمت پایین نمایشگر به پشت گوشی منتقل شده است.

اگر از جمله کاربرانی باشید که بر روی گوشی خود به تماشای فیلم و ویدیو می‌پردازید، خبر خوب برای شما، پشتیبانی V30 از قابلیت پخش HDR10 با کنتراست بالاتر، نرخ‌فریم بهتر و پشتیبانی از تعداد رنگ‌های بیشتر در نمایشگر این گوشی هوشمند خواهد بود.

ال‌جی قصد دارد از گوشی پرچمدار جدید خود اوایل شهریور ماه و قبل از آغاز رویداد IFA رونمایی کند. ال‌جی V30 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و دوربین دوگانه خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای عریض‌ترین دریچه دیافراگم (با اندازه f/1.6) در بین گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

1 در مورد “ال‌جی با انتشار تصویری از گوشی V30، جزییات پرچمدار خود را تشریح نمود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH