گوگل احتمالا نسخه نهایی اندروید O را در هفته آینده رسما معرفی خواهد کرد

گوگل احتمالا نسخه نهایی اندروید O را در هفته آینده رسما معرفی خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید هم‌اکنون درحال توسعه بوده و تا به امروز 4 نسخه آزمایشی از آن برای برنامه‌نویسان و کسانی که مشتاق هستند برای نخستین‌بار جدیدترین دستاورد گوگل را تجربه کنند، منتشر شده است. با وجود این‌که فقط گوگل از زمان معرفی رسمی اندروید O مطلع است ولی به‌نظر می‌رسد این کمپانی اولین کسی نیست که زمان رونمایی از هشتمین سیستم‌عامل خود را اعلام می‌کند.

اخیرا آقای دیوید رادک (David Ruddock) سردبیر وب‌سایت اندرویدپلیس و متخصص فناوری، در صفحه شخصی توییتر خود اعلام کرده که نسخه نهایی و رسمی اندروید O در هفته آینده رونمایی خواهد شد. آن‌طور که مشخص است این خبر از منابع آگاه و قابل اعتمادی به گوش آقای رادک رسیده و به‌زودی باید منتظر سورپرایز ویژه گوگل باشیم. او برای اولین‌بار این تاریخ رونمایی را در اوایل ماه ژوئن اعلام کرد و اکنون بازهم آن را در اکانت توییتر خود یادآوری کرده است. دیوید رادک بیان می‌کند که گوگل می‌داند که باید نسخه جدید سیستم‌عامل خود را قبل از پرده‌برداری از نسل جدید گوشی‌های Pixel معرفی کند و به همین علت، احتمالا در هفته آینده نسخه نهایی اندروید O رسما معرفی می‌شود.

گوگل احتمالا نسخه نهایی اندروید O را در هفته آینده رسما معرفی خواهد کرد

البته باید گفت که هنوز این خبر از هیچ منبعی به صورت رسمی تایید نشده و در نظر داشته باشید که اگر ادعای دیوید رادک صحیح باشد، گوگل زمان کافی برای اعمال تغییرات نهایی در اندروید O را در اختیار ندارد و باید برای افزودن این قابلیت‌ها به تازه‌ترین نسخه از پلتفرم خود، در روز‌های آینده یک به‌روزرسانی برای آن منتشر کند و از آن‌جایی‌که این کمپانی علاقه چندانی هم به اعلام زمانی مشخص برای ارائه آپدیت‌های بعدی خود ندارد، مشخص نیست که به‌طور دقیق چه زمانی باید منتظر اضافه شدن این قابلیت‌ها باشیم. البته با نگاهی به زمان معرفی اندروید نوقا (7.0) و انتشار نسخه 7.1.1 این سیستم‌عامل در مدتی پس از معرفی نسخه‌ نهایی، متوجه می‌شویم که این ادعای آقای رادک چندان هم دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH