سونی G8443 در گیک‌بنچ رویت شد، آیا اکسپریا XZ1 کامپکت در راه است؟

به‌تازگی مشخصات یک اسمارت‌فون جدید با برند سونی در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است که احتمال می‌رود مربوط به اکسپریا XZ1 کامپکت باشد. این اسمارت‌‌فون از چیپست اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. هم‌چنین G8443 به‌صورت پیش‌فرض به اندروید O مجهز شده است.

همین اسمارت‌فون چند هفته پیش در بنچمارک محبوب AnTuTu نیز رویت شده بود، مطابق داده‌های انتوتو، این اسمارت‌فون از 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و وضوح نمایشگر آن اچ‌دی است. هم‌چنین می‌دانیم این گوشی از دو دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی و جلویی استفاده می‌کند.

اکسپریا XZ1 دیگر اسمارت‌فونی است که به اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است، اما این هندست از نمایشگری 5.2 اینچی و با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند. علاوه‌بر این، شماره مدل پرچم‌دار آتی سونی G8341 خواهد بود، بنابراین G8443 بدون شک یک دستگاه متفاوت است.

شایعات منتشر شده در رابطه با اکسپریا XZ1 کامپکت در ماه مه نشان می‌دهد این اسمارت‌فون به اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود و از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. تفاوت این اسمارت‌فون با نسخه استاندارد در سایز آن است که انتظار می‌رود در نسخه کامپکت 4.6 اینچی و با وضوح اچ‌دی باشد. هم‌چنین گفته شده است که این هندست به یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH