در تصویر جدید منتشر شده، گوگل پیکسل 2 دارای حاشیه نمایشگر زیادی است

اگر از طرفداران هندست‌های با حاشیه نمایشگر هستید، حتما از دو دیوایس پیکسل گوگل که سال پیش آمدند خوش‌تان می‌آید. اما این بدین معنا نیست که با دستگاه جدید کمپانی که پیکسل 2 نام دارد، ارتباط خوبی برقرار نکنید. اخیرا تصویر نه چندان با کیفیتی از این اسمارت‌فون منتشر شده که در آن لبه‌های بالایی و پایینی به وضوح قابل رویت هستند.

با این کار گوگل در واقع برخلاف ترند جدید بدون حاشیه بودن اسمارت‌فون‌ها قدم برمی‌دارد. البته حداقل، اسپیکری در لبه پایینی تعبیه شده که با همکاری بلندگوی بالایی صدای استریو ایجاد می‌کند.

در بخش پشتی نیز برخلاف تمایل داغ این‌ روزهای بازار، تنها یک دوربین می‌بینیم. البته نگران نباشید هنوز هم بهترین عکس‌های موبایلی با اسمارت‌فون‌های تک دوربینی ثبت می‌شوند.

هر دو دستگاه گوگل پیکسل 2 و پیکسل XL 2 دارای بدنه هوشمند حساس به فشار هستند. هر چند تنها پیکسل 2 را اچ‌تی‌سی خواهد ساخت و نسخه دیگر توسط ال‌جی تولید خواهد شد. به‌علاوه هر دوی این هندست‌ها بدون جک 3.5 میلیمتری صدا خواهند آمد و این نشان می‌دهد که گوگل کلا تمایلی به پیروی از ترند و خواسته بازار ندارد.

دو پرچمدار این کمپانی مجهز به اسنپدراگون 835 خواهند شد و به احتمال زیاد پاییز امسال می‌آیند. گوگل پیکسل XL 2 نسبت به هندست پیشین خود دارای لبه‌های باریک‌تری خواهد بود، اما پیکسل 2 از این قاعده پیروی نمی‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH