صفحه‌ نمایش آی‌فون 8 رزولوشن بالایی خواهد داشت

آی‌فون 8 پرحاشیه‌ترین و خبرسازترین گوشی هوشمندی است که هنوز به بازار نیامده و حتی معرفی نیز نشده است. این‌بار اخبار آی‌فون 8 درباره صفحه‌ نمایش این گوشی هوشمند است؛ به‌تازگی اپل بخشی از نسخه iOS برای هوم پاد را منتشر کرده که حاوی خبرهای جالبی از این گوشی هوشمند نیز هست.

طبق اطلاعات منتشر شده، آی‌فون 8 با کد D22، آی‌فون 7 با کد D20 و آ‌یفون 7 پلاس D21 در این بیلد تعیین شده‌اند. علاوه‌بر این اطلاعات جزئی، اطلاعات کامل و جذاب‌تری نیز از این بیلد iOS منتشر شده که درباره صفحه‌ نمایش آی‌فون 8 است. با توجه به این اطلاعات، این مدل رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل خواهد داشت برخلاف اظهارنظر مین چی کو (یکی از مشهورترین آنالیز کنندگان محصولات اپل) که اعلام کرده بود این آی‌فون جدید رزولوشن 1242 در 2208 پیکسل خواهد دارد.

یعنی باتوجه به این داده‌های جدید، آی‌فون 8 نمایشگری با وضوح بالاتر و رزولوشنی بیشتر خواهد داشت امری که احتمالا بیشتر به واقعیت نزدیک است چرا که اپل قصد دارد در گوشی‌های آینده‌اش از تراکم پیکسلی بیشتری استفاده کند و همان‌طور که در تصویر منتشر شده مشخص است، آی‌فون 8 از پایه تراکم پیکسلی 154 نقطه در هر اینچ PPI بهره‌مند خواهد بود.

آی‌فون 8

باتوجه به اطلاعات قبلی مشخص‌ شده این دستگاه که احتمالا باید شهریور منتظر رونمایی‌اش باشیم، نمایشگری 5.8 اینچی با رزولوشن 1125 در 2436 خواهد داشت.

با تمام این تفاسیر باز هم باید تا روز رونمایی اصلی این محصولات اپل منتظر ماند و دید این کمپانی پرطرفدار چه تدارکی دیده است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH