5 دلیل برای آنکه هواوی آنر 8 را بخریم

هواوی کمپانی نام آشنایی است که همواره با تولید محصولات با کیفیت، پیشرفت کرده و سود بیشتری را نصیب خود می‌کند. این شرکت با معرفی آنر 8 در ژوئن 2016، اوج خلاقیت و نوآوری خود را به رخ رقیبان کشید و توانست خریداران بسیاری را به‌سمت خود بکشاند.

حال می‌خواهیم در این مطلب به‌دلایلی برای خرید این گوشی هوشمند اشاره کنیم. با ما همراه باشید…


زیبایی و خوش ساخت بودن

مهم‌ترین ویژگی آنر 8 که نگاه هر کاربری را به‌خود جلب کرده و موجب حسودی رقیبان شده، زیبایی بی حد و اندازه آن است. فلز و شیشه به بهترین نحو با یکدیگر ادغام شده و موجب شکل گیری ترکیب جذابی گردیده‌اند. اگر با دقت به آنر 8 نگاهی بیاندازید هیچ جز اضافی روی قاب گوشی نمی‌بینید که نمای کلی آن را برهم بزند.

در درون شیشه خیره‌کننده قاب پشتی این اسمارت‌فون، دوربین دوگانه در‌کنار عناصری از جمله فلاش دوگانه LED دیده می‌شود. در قسمت مرکزی پنل مذکور هم سنسور اثر انگشت به بهترین نحو قرار گرفته و با قدرت مشغول فعالیت است. هواوی توانسته در این گوشی هوشمند تمامی عناصر گفته شده را فقط در ضخامت 7.5 میلی‌متر جای دهد و برخلاف سازندگان پر‌ادعا، نیاز به ایجاد برآمدگی بر روی قاب پشتی نداشته باشد. حداقل در این زمینه بعضی از کمپانی‌های کره‌ای و آمریکایی باید یک دوره آموزشی را در شنژن بگذرانند تا شاید بتوانیم محصولی با سطح پشتی یک‌دست و بدون بیرون‌زدگی از آن‌ها شاهد باشیم!


صفحه نمایش با کیفیت بالا

استفاده از پنل LTPS برای صفحه نمایش 5.2 اینچی آنر 8 که دارای رزولوشن تصویر 1920 در 1080 پیکسل است، باعث شده تا در این محصول شاهد نمایشگری شفاف و روشن باشیم که رنگ‌ها را بسیار نزدیک به‌واقعیت نمایش می‌دهد. این نمایشگر که حدود 72.2 درصد از پنل جلویی را به‌خود اختصاص داده، می‌تواند به‌خوبی جوابگوی نیاز‌های کاربران باشد و در کسری از ثانیه لمس آن‌ها را اعمال کند. هواوی برای این اسمارت‌فون تراکم پیکسلی 423 پیکسل بر اینچ را در نظر گرفته و معتقد است کاربران نیازی به کیفیت بالاتر ندارند. این نمایشگر که به‌وسیله یک لایه گوریلا گلس 3 از برخورد ضربه‌های احتمالی محافظت می‌شود، در‌مقایسه با اکثر رقیبان یک سر و گردن بهتر بوده و حداکثر بازدهی را برای کاربران به ارمغان آورد.


ارزان ولی پر قدرت

آنر 8 در قلب خود چیپست 64 بیتی و هشت هسته‌ای کایرین 950 با فرکانس‌های 2.3 و 1.8 گیگاهرتز را به‌همراه 4 گیگابایت رم که به‌صورت دو کاناله از آن‌ها استفاده می‌شود، جای داده و به‌وسیله یک پردازنده مالی T880 MP4 برای انجام امور گرافیکی پشتیبانی شده است. این مجموعه می‌تواند خیال کاربران را از انجام هر کاری به‌بهترین نحو و در سریعترین زمان ممکن توسط این اسمارت‌فون، راحت کند. در‌کنار این تراشه، 32 گیگابایت حافظه داخلی در‌نظر گرفته شده که 24 گیگابایت آن در اختیار کاربران قرار دارد.

اگر فکر می‌کنید این حافظه برای شما کافی نیست می‌توانید از درگاه کارت حافظه استفاده کرده و فضایی تا 256 گیگابایت را به‌دستگاه خود اضافه کنید تا به نگرانی‌هایی که درباره کمبود حافظه دارید، پایان دهید. آنر 8 به‌وسیله یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که با وجود برخورداری از فناوری شارژ سریع خیال کاربر را از شارژدهی این گوشی زیبا راحت می‌کند. این باتری قادر است تا یک روز به تامین انرژی صفحه نمایش و پردازنده پرمصرف محصول مذکور بپردازد.

هواوی آنر 8


تکرار یک تجربه موفق

آنر 8 اولین تکرار از ترکیب موفق دوربین دوگانه هواوی P9 است که به قاب پشتی این دستگاه جلوه قابل‌توجهی بخشیده است. هر دو دوربین اصلی این گوشی دوازده مگاپیکسلی و دارای نسبت کانونی f/2.2 هستند. یکی از این لنز‌ها رنگی و دیگری تک رنگ طراحی شده تا ترکیب آن‌ها بتواند عکس‌های با کنتراست بالا و جزئیات زیاد ثبت کند. همانند P9، با لنز تک رنگ این اسمارت‌فون هم می‌توان عکس‌های خیره کننده‌ای گرفت. به‌طور کلی این دوربین‌ها حتی به‌خوبی نیازهای عکاسان حرفه‌ای را برآورده کرده و آن‌ها را راضی می‌کند.

هواوی آنر 8


رابط‌ کاربری زیبا و کامل

آنر 8 هم‌چون سایر ساخته‌های هواوی دارای یکی از آخرین نسخه‌های رابط کاربری مخصوص این کمپانی و سیستم عامل اندروید، یعنی اموشن 4.1 و اندروید 6 است (که به اندروید نوقا هم آپدیت می‌شود). این رابط کاربری با امکانات فراوان و طراحی زیبا به‌خوبی هر کاربری را راضی نگه می‌دارد. هم‌چنین در آن هماهنگی خوبی با نسخه ششم از سیستم عامل اندروید به‌وجود آمده و قابلیت‌های اندروید خالص تاحد قابل‌توجهی بالا آورده شده است.  هواوی در این رابط کاربری از انیمیشن‌های جالب و افکت‌های جذاب بهره گرفته است. این مجموعه موجب شده تا کابران از گوشی هوشمند خود راضی بوده و با مشکلی روبرو نباشند.

6 در مورد “5 دلیل برای آنکه هواوی آنر 8 را بخریم”

    1. مجتبی مسکینی

      سلام پرچمدارهای سال گذشته بهترین مدل‌ها برای خرید هستند
      اکسپریا XZ
      هواوی P10
      گلکسی S7

  1. احسان طالب

    سلام خسته نباشید و ممنون بخاطر مطالب مفید و پاسخ گویی هاتون
    من حدود دوسال میشه که یه گوشی a8 2015 دارم الان یجورایی برا تنوع میخام عوضش کنم مهمترین ملاک هام کیفیت صدا و صفحه نمایش عالی اثر انگشت خیلی سریع که ترجیحا با لمس صفحه رو روشن و باز کنه(نه مث گوشی خودم که باید دکمشو فشارداد) باتریش از گوشی خودم قوی تر باشه ترجیها آپدیت خوب براش بیاد و ضد آب اگه باشه چه بهتر تا قیمت ۱.۵۰۰.۰۰ لپ مطلب که در همه این زمینه ها یه سرو گردن از گوشی خودم بالاتر باشه درضمن از رابط کاربری ساده گوشمم خیلی خسته شدم رابط کاربری یه گوشی ارزون مثل honor 8 lite کارکردم خیلی جدابتر و زیباتر بود
    ببخشید طولانی شد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      با توجه به اولویت‌هاتون P9‌ پلاس هواوی می‌تونه گزینه خوبی باشه
      سنسور اثر انگشت دقیقا همون چیزی هست که شما می‌خواین
      نمایشگر با کیفیت و حساس به فشار داره
      کیفیت صدای اون راضی کننده‌اس
      رابط کاربری هم همونی هست که کار کردین
      فقط ضد آب نیست

  2. خسته نباشین
    من ۱هفتست دارم تک تک گوشیا تا ۱.۳۰۰ رو چک میکنم، مشکلات خرابیا باگ هاشون در نهایت به
    xperia x , honor8 و p9 رسیدم و Nova2plus که جدیدا اومده. راجب گوشیا هواوی شک داشتم که مثل قدیم بی کیفیت باشن ولی بعد از اینکه باهشون کاار کردم دیدم در سطح بهترین برندا شده
    مهمترین چیزی که لازم دارم دوربین اصلی گوشی هست پردازنده و گرافیکم در حدی که فیلم ۱۰۸۰ رو پخش کنه بدون لگ و بازی در حد کلش رو اجرا کنه بدون لگ زدن و مشکل
    جمع بندی خودم اینبوده :
    xperia x تنها مشکلش نویز داشتن عکس تو نور کمه
    p9 عکسا مونوکرومیکش عالی داره و مشکلشم لرزشگیر ضعیف نرم افزاریش برای فیلم برداریه
    honor 8 عکس مونوکرومیک مثل p9 نمیگیره ولی ددوربینش عالیه چه شب چه روز و مشکل لرزشگیر و فیلم برداری p9 رو داره
    nova 2plus تازه اومده رو کاغذ دوربین اصلیش مثل p9 & honor 8 هست ولی کاربرا میگن ضعیف تره و نویز بیشتری داره تو شب و پردازنشم به نظر ضعیفتره

    پیشنهاد شما چی هستش با توجه به اینکه باهشون کامل کار کردین؟

    1. مجتبی مسکینی

      در این رنج تقریبا همه گوشی‌ها دوربینشون در نور کم نویز داره
      اگه سطح انتظارتون رو یه خورده پایین بیارید P9 هواوی بهترین گزینه برای خرید هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH