8 گجت و برنامه‌ای که استرس شما را کاهش می‌دهند

خیلی وقت‌ها شده است که بدون توجه به گذر زمان مدت زیادی به صفحه نمایش از هر نوعش خیره شده‌ایم، خوشبختانه روش‌هایی برای منحرف کردن چشمانمانتان از روی آن صفحه وجود دارد که باعث می‌شوند تبلت یا گوشی خود را کنار بگذارید و به چشمان و کمرتان استراحت بدهید.

20cubed-580-90

1. 20 Cubbed

20 Cubed که برای مرور گر کروم طراحی شده است، در واقع یک ویژگی اضافی است ک هر 20 دقیقه به شما و طی یک پیام می‌گوید که 20 ثانیه از مانیتور چشم بردارید. اگر به گفته‌اش عمل کنید، مشکل بینایی نخواهید داشت.

heartmath-320-100

2. HaertMath Inner Balance

این برنامه یک راهنماست که شامل یک آداپتور بوده که به آیپد متصل می‌شود و یک گیره که برای گوش‌ها در نظر گرفته شده است. این برنامه سطح تنفس شما را می‌خواند و به ریلکس شدنتان کمک می‌کند. به جای اندازه گیری تعداد تپش‌ها در هر دقیقه، این برنامه فاصله بین هر تپش را می‌سنجد و با این کار به نتایج دقیقتر و اطلاعات بیشتری از سلامتتان دست می‌یابد.

thinkingputty-580-90

3. Thinking Putty

 این ماده عجیب غریب چسبناک در واقع نسخه جدیدی از Silly Putty است که به رنگهای مختلف موجود است. استفاده از یکی از آنها در نزدیکی میز کارتان باعث می‌شود که به انگشتانتان استراحت دهید و کمی چشم از مانیتور بردارید.

tinke-580-90

4. Zensorium Tinke

مثل HeartMath این دستگاه هم در واقع یک آداپتور است که به آیفون 4 یا 5 متصل شده و با قرار دادن انگشت خود بر روی چشمی می‌تواند سطح استرس شما را اندازه بگیرد. با تمرین دم و بازدم می‌توانید از استرس و خستگی پشت کامپیوتر نشستن بکاهید.

gesture-580-90

5. Steelcase Gesture

این صندلی برای آنهایی که نمی‌خواهند در طول روز در دفتر کاری خود خیلی شق و رق بنشینند طراحی شده است. این صندلی به عقب خم می‌شود و در همان حال باقی می‌ماند.

mindful-320-100

6. Mindful Moon

این برنامه با ظاهر کردن پاپ آپ در آیفون شما به آرام کردنتان کمک می‌کند. این پیام‌ها حاوی جملاتی جالب و پرمحتوا هستند که علاوه بر آموزنده بودنشان باعث می‌شوند حداقل برای مدت زمان کمی دست از کار بکشید. این پیام‌ها به همراه موزیک‌های آرامش بخش به نمایش در می‌آیند.

jumpstart-260-100

7. Jump start

 این برنامه تنفس شما را تحت نظر می‌گیرد و نیازی به وجود سنسور روی انگشت یا گوش‌هایتان نیست، اما یک تمرین 10 دقیقه‌ای تنفسی برایتان ارایه می‌دهد. انجام مداوم این کار باعث می‌شود  که از خستگی روزانه رهایی یابید. تنها کافیست تنفس خود را با قرار دادن دستتان در جلوی بینی‌اتان اندازه بگیرید.

pip-580-90

8. Pip Biosensor

این سنسور سطح تنش و استرس شما را می‌خواند. این موجود عجیب غریب را بین انگشتانتان نگه دارید و از میزان استرس خود آگاه شوید.

امیدوارم با خواندن این مقاله کمی از استرس‌تان کم شده باشد و روزهای آرامی پیش رو داشته باشید.

4 در مورد “8 گجت و برنامه‌ای که استرس شما را کاهش می‌دهند”

  1. حیف که تو ایران نمیشه از هر چیز اصلی خودش استفاده کرد.اون وضع اینترنت(یه بار شاخ در میاری این واقا سرعت خودت که بعضی وقتا یکدفعه خیلی زیاد میشه بعضی وقتا هم برای باز کردن ایمیل خود 1 ساعت منتظر باز شدن سایت هستید.)Google Play App Store Windows Store تحریمیم!5G میخواد میاد!تازه اینجا 3G هست؟!قیمتم که حرفشو نزن!.ولی خودمونی ما من واقا یه زمانی که با Dial-up میرفتم اینترنت فکر کردم ADSL چه سرعتی داره…بعدش فهمیدک که زرشک.مهم تراز این ها اپدیت های مهم شرکت های مختلف از جمله Adobe را از دست میدهیم.خیلی به توان n شانس اوردیم که مایکروسافت و اپل ما رو از ساپورت خودش حذف نکردن همون اپدیت های سیستم عامل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH