مرورگر اپرا مینی به زودی برای سیستم عامل‌های ویندوز فون عرضه خواهد شد!

opera

شما ممکن است به‌یاد داشته باشید زمانی را که مرورگر اپرا، یک مرورگر بسیار عالی برای سیستم عامل ویندوز موبایل به حساب می‌آمد. اما اکنون اپرا هیچ برنامه‌ای برای کاربران ویندوز فون ارائه نکرده و ممکن است کاربران، خواهان بازگشت به قدیم باشند. اما یک امید وجود دارد، به نظر اپرا در حال کار برروی نسخه‌ای از مرورگر اپرا مینی خود برای سیستم عامل متن باز، ویندوز فون مایکروسافت است.

تیم توسعه دهنده مرورگر اپرا مینی، در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود داشتن نسخه‌ای از این مرورگر برای سیستم عامل ویندوز فون گفته تیم توسعه دهنده آن را در لیست کاری خود دارند و هر وقت که اتمام این نسخه، به پایان رسید، آن را معرفی خواهند کرد! بد نیست بدانید در ماه فوریه، 300 میلیون کاربر از مرورگر اپرا مینی برای جستجو در فضای وب بهره گرفته‌‌اند و اپرا می‌تواند با عرضه نسخه‌ای مخصوص از مرورگر خود، برای کاربران سیستم عامل ویندوز فون این ارقام را جابه‌جا نماید. همچنین در ماه اکتبر، اپرا به پورت کردن مرورگر اپرا مینی و اپرا موبایل خود، برروی پلتفرم ویندوز فون ابراز علاقه کرده است.

همچنین متن رسمی پاسخ تیم اپرا، به در خواست ارائه نسخه‌ای از این مرورگر برای سیستم عامل ویندوز فون در زیر آمده است:

ما می‌دانیم بسیاری از کاربران ویندوز فون مانند شما، تمایل به داشتن مرورگر اپرا برروی تلفن‌های خود دارند. تیم مهندسی یا توسعه دهنده، این نسخه را در لیست کاری خود دارد. ما به‌زودی و پس از تکمیل این نسخه، آن را معرفی خواهیم کرد.

1 در مورد “مرورگر اپرا مینی به زودی برای سیستم عامل‌های ویندوز فون عرضه خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH