اچ‌پی از نسل جدید لپ‌تاپ اسپکتر 13 با پردازنده نسل هشتم اینتل رونمایی کرد

لپ‌تاپ اسپکتر 13 شرکت اچ‌پی یکی از بهترین محصولات بازار محسوب می‌شود. این شرکت امروز از نسل جدید لپ‌تاپ اسپکتر 13 با پردازنده نسل هشتم اینتل رونمایی کرد. دستگاه‌های این سری همواره بدنه‌ای باریک داشتند ولی این شرکت تغییراتی را در طراحی نسل جدید اعمال کرده تا ظاهر بهتری داشته باشند.

این لپ‌تاپ ضخامتی برابر با 10.4 میلی‌متر داشته که تفاوتی با نسل قبل ندارد ولی حاشیه‌های نمایشگر در آن کاهش یافته است. اچ‌پی رنگ جدیدی را برای این محصول خود درنظر گرفته که سفید سرامیکی نامیده می‌شود و دارای بخش‌هایی طلایی رنگ نیز بوده که ظاهر زیبا و کلاسیکی را به آن بخشیده است.

اسپکتر 13

این نسخه جدید در نمونه‌ای همراه با نمایشگر لمسی عرضه خواهد شد و همچنین برخلاف نسل گذشته، شاهد نمونه‌ای مجهز به پنل 4K نیز هستیم. اچ‌پی برای این محصول خود از پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده کرده که در بالاترین نسخه تولیدی از تراشه Core i6، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 1 ترابایت و 16 گیگابایت رم بهره می‌برد. این شرکت آمریکایی ادعا می‌کند که شارژدهی این دستگاه از 10 ساعت در نسل قبل به 11.5 ساعت افزایش یافته است.

یکی دیگر از مزایای اسپکتر 13، استفاده از فناوری شارژ سریع بوده که باعث می‌شود که شارژ این لپ‌تاپ در طی 30 دقیقه به 50 درصد برسد. این محصول با قیمت پایه 1299 دلار از تاریخ 29 اکتبر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH