5 توصیه کاربردی برای استفاده بهتر از وان‌پلاس 5

وان‌پلاس 5 چیزی فراتر از انتظارات شما است. این هوشمند قدرت‌مند را می‌توانید با مقاله زیر بهتر بشناسید و با ترفندهای ساده‌ای که در ادامه خواهیم گفت از آن به بهترین نحو بهره ببرید.

1.آن را بشویید!

درست متوجه شدید. وان‌پلاس 5 در مقابل آب مقاوم است. پس اگر مثلا سر میز صبحانه چیزی روی اسمارت‌فون‌تان ریخت می‌توانید آن را با خیال راحت زیر شیر آب ببرید و بشویید. البته به یاد داشته باشید که نباید از مواد صابونی یا نمک برای تمیز کردن‌ش استفاده کنید. پس از شستن هم زمان کافی برای خشک شدن پورت USB، گریل اسپیکر و دکمه‌ها اختصاص دهید.

یک قاب برایش بخرید

در دست گرفتن وان‌پلاس 5 به دلیل طراحی خوب و تمام فلزش حس خوبی دارد. اما قسمت پشتی آن در مقابل خط و خش زیاد مقاوم نیست. پس حتما یک قاب محافظتی برایش تهیه کنید.

3.تنها از Dash Charger استفاده کنید

Dash Charger سریع‌ترین فناوری شارژدهی در بازار است. با یک ساعت و نیم شارژ می‌توانید هندست را تا دو روز استفاده کنید. با این ویژگی دیگر نیازی نیست شارژر را همه جا با خود ببرید. می‌توانید آن را در محل کار قرار دهید و تنها با 30 دقیقه شارژ کردن، هندست را تا فردا صبح که سر کار می‌آیید استفاده کنید.

4.اندروید را دست‌کاری کنید

وان‌پلاس بیش از دیگر سازندگان تلفن همراه هوشمند به شما امکان بهره بردن از هندست را می‌دهد. اگر از پلت‌فرم پیش‌فرض Oxygen خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید بوت لودر را باز کنید و از نسخه دیگری از اندروید بهره ببرید یا این‌که همین نسخه فعلی را تغییر دهید.

نگران گارانتی نباشید که با این تغییرات خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

5.مود بازی را فعال کنید

هیچ چیز بدتر از این نیست که وسط بازی به خاطر مسائل مختلف متوقف شویم. به همین خاطر وان‌پلاس 5 مود Gaming Do Not Disturb را در هنگام بازی در نظر گرفته است که می‌شود با کمک آن نوتیفکیشن‌ها را بلاک و دکمه‌های خازنی را غیر فعال کرد. برای استفاده از این مود به تنظیمات بروید در بخش Advanced  روی گزینه  Gaming Do Not Disturb ضربه بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH