آپدیت وان پلاس 5

انتشار آپدیت جدید برای اسمارت فون‌های وان پلاس 5 و 5T

اسمارت‌فون‌های وان پلاس 5 و وان پلاس 5T در سال 2017 معرفی شده بودند. اما به نظر می‌رسد که وان پلاس این تلفن‌ها را فراموش نکرده و یک آپدیت جدید برای نرم‌افزار OxygenOS 9 منتشر کرده است تا اشکالات کلی سیستم رفع و ثبات آن بهبود پیدا کند.

آپدیت جدید منتشر شده برای تلفن‌های وان پلاس 5 و 5T با شماره نسخه OxygenOS 9.0.11 و حجم 335 مگابایت قابل دانلود است. با نصب این بروزرسانی، موارد جالب توجهی به سیستم تلفن اضافه نمی‌شوند، اما به هرحال می‌توان امیدوار بود که وان پلاس هنوز هم تلفن‌های قدیمی خود را فراموش نکرده است.

این شرکت، طی رویداد معرفی هندست وان پلاس 7T پرو در ماه اکتبر اعلام کرد که نرم‌افزار هردو دستگاه از تلفن‌های 2017 خود را به سیستم‌عامل OxygenOS 10 که برپایه اندروید 10 ساخته شده است، ارتقا می‌دهد.

طبق زمانبندی وان پلاس، این آپدیت در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی برای تلفن‌های وان پلاس 5 و 5T منتشر می‌شود. البته، قبل از این زمان نیز نسخه بتای نرم‌افزار جدید تحت آزمایش کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران این دو تلفن جز اولین افرادی به حساب می‌آیند که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را پس از گذشت سه سال از معرفی تلفن خود، دریافت می‌کنند. به عبارتی ساده‌تر، اکثر شرکت‌های سازنده تلفن همراه، این آپدیت‌ها را فقط به مدت دو سال برای تلفن‌های خود عرضه می‌کنند، اما وان پلاس در این زمینه کاملا متفاوت عمل کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH