مدل 2018 گوشی‌های سری A سامسونگ به نمایشگر Infinity Display مجهز خواهند شد

مدل 2018 گوشی‌های سری A سامسونگ به نمایشگر Infinity Display مجهز خواهند شد

به تازگی اخبار و اطلاعاتی از سوی سازنده اصلی تجهیزات در کره جنوبی منتشر شده که بیان می‌کند، سامسونگ در حال برنا‌مه‌ریزی برای بهره‌گیری از نمایشگر بی‌کران خود در گوشی‌های میان‌رده بوده و به‌نظر می‌رسد مدل 2018 گوشی‌های سری A کره‌ای‌ها، به‌عنوان اولین میان‌رده‌هایی که از قابلیت Infinity Display بهره می‌برند، انتخاب شوند.

گفتنی است که نخستین‌بار سامسونگ صفحه‌ نمایش بی‌حاشیه و طراحی ویژه خود را در دو پرچمدار گلکسی S8 و S8 پلاس مورد استفاده قرار دارد. البته هنوز جزییات دقیقی درباره این موضوع منتشر نشده و هیچ‌کدام از اطلاعات بیان شده نیز به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند، اما براساس برخی شایعات گفته می‌شود که گوشی گلکسی A7 2018 که در چند ماه آینده نیز شاهد رونمایی از آن هستیم، به نمایشگر بی‌کران مجهز خواهد شد.

البته گزارشات حاکی از آن است که این غول کره‌ای هم‌اکنون در حال توسعه مدل 2018 گوشی‌های سری A بوده و این بدین معناست که یقینا تصمیمات اصلی برای نحوه طراحی آن‌ها از کمی قبل‌تر اتخاذ شده و این سازنده به‌زودی وارد مرحله تولید انبوه این گوشی‌های میان‌رده خواهد شد. آخرین شایعه فاش شده نیز تاکید دارد که استراتژی‌های سامسونگ برای تولید محصولات میان‌رده دچار تغییراتی شده و این کمپانی قصد دارد برای حضوری قدرتمندتر در بازار اسمارت‌فون‌های پایین‌رده و میان‌رده،‌ برخی ویژگی‌های پرچمداران خود را به این محصولات اضافه کند.

مدل 2018 گوشی‌های سری A سامسونگ به نمایشگر Infinity Display مجهز خواهند شد

با نگاهی دقیق‌تر به نسل پیشین گوشی‌های سری A نیز متوجه سیاست‌های جدید این شرکت خواهیم شد چراکه مدل‌های 2016 گوشی‌های مورد بحث، با گواهی مقاومت در برابر آب IP68 در اختیار علاقمندان قرار گرفتند. از سوی دیگر هم گزارشات مالی این غول دنیای تکنولوژی اعلام می‌کند که سامسونگ قصد دارد در بازه‌های قیمتی مختلف، محصولات متنوعی را با امکانات ارزشمند مانند هوش مصنوعی، مقاومت در برابر آب و… روانه بازار کند. به همین خاطر می‌توان تصمیم مجهز ساختن گوشی‌های سری A به نمایشگری بدون حاشیه را در راستای اهداف ذکر شده این شرکت دانست.

در آخر هم باید افزود که صفحه‌نمایش Infinity Display سامسونگ از نوع پنل‌های Super AMOLED بوده و نسبت تصویر 18.5به 9 و نمایشگری کشیده‌تر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. تا به امروز گلکسی نوت 8 آخرین محصولی است که از این نوع نمایشگر بهره می‌برد و با این تفاسیر احتمالا در آینده نیز باید شاهد حضور دستیار صوتی بیکسبی در دیگر محصولات این سازنده باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH