گلکسی نوت 8 صورتی رنگ در تایوان عرضه شد

هفته پیش بود که سامسونگ مراسم معارفه گلکسی نوت 8 را در نیویورک برگزار کرد. سامسونگ در این مراسم اعلام کرد که پرچم‌دار خود را در رنگ‌های Midnight Black ،Maple Gold ،Orchid Gray و Deep Sea Blue روانه بازار خواهد کرد. با این حال امروز این کمپانی کره‌ای از رنگ جدید گلکسی نوت 8 موسوم به Star Pink رونمایی کرد.

گلکسی نوت 8

پس از رونمایی از نسخه صورتی رنگ گلکسی S8 پلاس، این دومین‌بار است که نسخه صورتی رنگ پرچم‌داران سامسونگ در کشور تایوان رونمایی می‌شوند. گفته می‌شود حدود 30 درصد از اسمارت‌فون‌های فروخته شده در این کشور صورتی رنگ هستند.

در نسخه Star Pink، رنگ تمام قطعات از جمله کیس پشتی، فریم فلزی، کلیدها و حتی قلم S Pen صورتی رنگ است، با این حال دو بخش نمایشگر و حاشیه‌های اطراف آن و بخش دوربین هنوز مشکی رنگ هستند. اگرچه ظاهر این اسمارت‌فون با سایر نسخه‌ها کمی متفاوت است اما در داخل همه چیز مشابه با نسخه‌های پیش‌تر معرفی شده است.

نمایشگر مورد استفاده در گلکسی نوت 8، 6.4 اینچی و از نوع AMOLED بوده و نسبت تصویر آن 18.5 به 9 است. چیپ‌ست موجود در این فبلت اگزینوس 8895 است که با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هم‌چنین یک اسلات کارت حافظه در این اسمارت‌فون تعبیه شده که تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

خوشبختانه تغییر رنگ این فبلت موجب افزایش قیمت آن نشده و نسخه Star Pink نیز با قیمت 950 یورو عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH