هواوی P9 لایت مینی در مجارستان معرفی شد

ظاهرا هواوی علاقه زیادی به اضافه‌ کردن پسوند به نام محصولات بالارده خود و معرفی به عنوان یک اسمارت‌فون جدید دارد. این کمپانی به‌تازگی از یک اسمارت‌فون جدید به نام P9 لایت مینی رونمایی کرده است که نسخه جدیدتر و البته ضعیف‌تر P9 لایت محسوب می‌شود.

این اسمارت‌فون از نمایشگری 5 اینچی با وضوح اچ‌دی (در نسخه لایت نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی است) استفاده می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض به اندروید 7.1 نوقا مجهز شده است. چیپ‌ست مورد استفاده در این اسمارت‌فون مدیاتک MT6737T بوده که 4 هسته پردازشی دارد. باتری مورد استفاده در P9 لایت مینی 3020 میلی‌آمپر ظرفیت داشته که بنابر گفته سازنده حدود دو روز شارژدهی دارد.

ضخامت هواوی P9 لایت مینی برابر با 8.05 میلی‌متر بوده که به نسبت نسخه اصلی (فاقد پسوند مینی) با ضخامت 7.5 میلی متر اندکی بزرگ‌تر شده است. سنسور اثر انگشت قرار گرفته در بخش پشتی مشابه محل موجود در P9 لایت 2017 است اما محل قرارگیری فلاش کمی با تغییر همراه بوده است. در بخش دوربین ظاهرا تغییر خاصی را شاهد نیستیم، دوربین اصلی این هندست 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسلی است.

هواوی P9 لایت مینی با قیمت 190 یورو و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. در حال حاضر نسخه دو سیم‌کارته قابل خریداری است اما برای داشتن نسخه تک سیم‌کارت باید تا پاییز صبر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH