گوشی «اسنشال PH-1» نهم شهریورماه به دست خریداران خواهد رسید

اگر خاطرتان باشد، در خرداد ماه امسال گوشی هوشمندی جدید و البته پر سروصدایی به نام اسنشال PH-1 توسط اندی رابین، خالق اندروید رونمایی شد. محصولی که اگرچه پیش‌فروش آن بلافاصله پس از معرفی آغاز شد و قرار بود طی چند هفته آتی به دست خریداران برسد، اما متاسفانه وعده‌های رابین، به واقعیت تبدیل نشد و هر چند وقت یک‌بار شاهد به تعویق انداختن زمان عرضه این اسمارت‌فون بودیم.

اما چند روز قبل، شرکت اسنشال رسما اعلام کرد که ارسال این گوشی برای آن دسته از کاربرانی که نسبت به پیش‌خرید آن اقدام کرده‌اند، آغاز شده، اما متاسفانه زمان دقیقی برای دریافت این اسمارت‌فون اعلام نشده بود. تا این‌که ساعاتی پیش، این شرکت نوپا در تازه‌ترین اطلاعیه خود عنوان کرد که گوشی اسنشال PH-1 در تاریخ 31 آگوست یعنی 9 شهریور به دست خریداران خواهد رسید.

اگرچه شرکت تحت هدایت اندی رابین سابقه خوبی را در تحقق وعده‌های خود ندارد، اما به‌نظر می‌رسد که این‌بار قضیه کمی ‌فرق می‌کند و احتمالا دیگر شاهد طولانی‌تر شدن این انتظار نخواهیم بود.

از جمله ویژگی‌ها و مشخصات به‌کار رفته در دل این گوشی می‌توان به مواردی همچون نمایشگر 5.7 اینچی بدون حاشیه با رزولوشن کوآد اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3040 میلی آمپری اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH