به‌روزرسانی جدید Edge Lighting گلکسی S8 با ویژگی‌های جدید

اگر به زمانی بازگردیم که سامسونگ محصول گلکسی S6 edge را معرفی نمود، برای اولین بار از ویژگی به نام Edge Lighting برای گوشی‌های همراه رونمایی کرد. کاری که این ویژگی در اختیار کاربر قرار می‌داد این بود که در زمان تماس شماره‌های خاص و یا زمانی که نمایشگر گوشی به سمت پایین قرار داشت گوشه‌های آن با رنگ‌های خاصی روشن می‌شد.

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که اگر دستگاه شما در حالت بدون صدا بوده و یا گوشی خود را به پشت قرار داده باشید نیز شمارا آگاه می‌سازد که براساس رنگ و نوع درخششی که ایجاد می‌شود شما متوجه شوید که چه شخصی در حال تماس با شماست.

اما موارد بالا تنها قابلیت‌های اولیه این ویژگی بودند و به لطف سامسونگ این قابلیت تا جایی پیشرفت نموده که Edge Lighting هر نوتیفیکیشنی که بخواهید را به شما ارائه می‌دهد.

سیستم اعلام نوتیفیکیشن در گلکسی S8 به‌صورت روشنی‌های نبض‌داری بوده که به دور صفحه می‌گردد. جدای از اینکه چه اپلیکیشن‌هایی با Edge Lighting اجرا می‌شوند باید بگوییم که تقریبا شما هیچ کنترلی بر روی ویژگی جدید Edge Lighting ندارید.

گلکسی S8

اگر گوشی سامسونگ گلکسی S8 یا گلکسی S8 پلاس دارید سری به گلکسی اپ استور بزنید و آپدیت مربوط به Edge Screen را دانلود کنید. چیزی که با دانلود این آپدیت به دست می‌آورید یک زیر منو برای بخش Edge Lighting است. آپشن‌هایی که به شما ارائه خواهد شد:

  • سایز نوار Edge Lighting
  • رنگ‌های Edge Lighting (پایه، شخصی‌سازی، متناسب با اپلیکیشن)
  • میزان شفافیت Edge Lighting

همان‌طور که می‌بینید موارد بالا برای شما قابل تنظیم خواهند بود. این سه ویژگی به شما قابلیت‌های بیشتری نیز در ارتباط با Edge Lighting ارائه داده که می‌توانید با دانلود آپدیت جدید بدان دست پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH