تیزر گلکسی C8 سامسونگ منتشر شد؛ منتظر دوربین دوگانه باشید

گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربینی دوگانه بود که معرفی و رونمایی شد. به جز پرچم‌دار جدید سامسونگ، دو محصول دیگر با دوربین دوگانه در دست تولید هستند. یکی از این گوشی‌ها C10 بود که شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده؛ اما ظاهرا گلکسی C8 گوی رقابت را از این محصول دزدیده است.

البته شایان ذکر بوده که ویژگی‌های یاد شده برای این گوشی با مشخصات گلکسی (C7 (2017 با شماره مدل SM-C7100 هم‌پوشانی دارد. در هر صورت، تصاویر منتشر شده به وضوح نام گوشی را C8 نشان داده و خبر از وجود دوربینی دوگانه می‌دهند. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 خواهد بود. سیستم عامل آن اندروید نوقا و پردازنده P20 هلیو نیز همانند گوشی J7 به عنوان قلب تپنده آن به‌کار گرفته شده است.

این گوشی دارای دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین ثانویه خواهد بود. رزولوشن ویدیوهای گرفته شده با هر دو دوربین نیز 1080 است و به‌نظر می‌رسد شاهد حضور یک فلش LED در کنار دوربین سلفی نیز خواهیم بود. در نهایت این گوشی با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH