مدل جدید و ارزان‌قیمت لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade Pro معرفی شد

علاقه‌مندان به دنیای گیمینگ و به‌ویژه طرفداران محصولات کمپانی ریزر (Razer) حتما به‌یاد دارند که این شرکت سال گذشته از لپ‌تاپ گیمینگ پیشرفته‌ای به نام Blade Pro رونمایی کرد که در کنار برخورداری از مشخصات فنی قدرتمند، از قیمت بسیار بالای 3700 دلاری نیز بهره می‌برد و همین مسئله بسیاری از کاربران را از خرید این محصول منصرف می‌کرد.

اما به‌نظر می‌رسد که گلایه‌های کاربران مبنی بر قیمت بالای این محصول به گوش مهندسان و مدیران کمپانی ریزر رسیده چراکه اخیرا این شرکت نسخه جدیدی از این لپ‌تاپ یعنی Blade Pro را معرفی کرده که قرار است با قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل سال قبل روانه بازار شود. اگرچه شاید مدل جدید با این قیمت، هنوز هم برای بسیاری از کاربران دست نیافتنی باشد، اما باتوجه به مشخصات و ویژگی‌های به‌کار رفته در دل این محصول، نمی‌توان به ریزر در این رابطه خرده گرفت.

با این حال، نسخه جدید Blade Pro از کارت حافظه GeForce FTX 1060 بهره خواهد برد و نمایشگر آن نیز از نوع غیرلمسی و با رزولوشن فول اچ‌دی خواهد بود که با توجه به مدل سال قبل، این دو قطعه، اندکی ضعیف‌تر شده‌اند.

این لپ‌تاپ همچنین از حافظه رم 16 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی SSD با ظرفیت 256 گیگابایت برخوردار خواهد بود که در مقایسه با 32 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی مورد استفاده در مدل اصلی، می‌توان گفت که ظرفیت این دو تراشه به نصف تقلیل یافته است. از طرفی دیگر، کیبورد مکانیکی مدل سال قبل نیز با یک کیبورد استاندارد تعویض شده است.

حال اگر چنین مشخصاتی می‌تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد و قصد خرید آن را دارید باید بدانید که ریزر قیمت این مدل را برابر با 2300 دلار تعیین کرده است که اگرچه حدود 1400 دلار از مدل سال قبل ارزان‌تر است، اما در جمع لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت موجود در بازار جای خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH