کمپانی شارپ به‌زودی اولین تلویزیون‌های 8K خود را روانه بازار خواهد کرد

کمپانی شارپ به‌زودی تلویزیون‌های 8K خود را روانه بازار خواهد کرد

باید گفت در حال حاضر آن‌قدر سرعت پیشرفت تکنولوژی سرسام‌آور شده که درست زمانی‌که فکر می‌کنیم این دیگر بهترین دستاورد یک کمپانی است بلافاصله محصولی جدید جایگزین دستگاه‌های قبلی شده و بازهم کاربران را شگفت‌زده می‌کند. این موضوع درباره نمایشگر دستگاه‌های الکترونیکی نیز صادق است. رزولوشن 4K که به تازگی با محصولات مختلف مهمان خانه‌های کاربران شده بود، شاید در روزهای آتی جایگاه خود به رزولوشن 8K تقدیم کند.

اخیرا کمپانی شارپ برای آن دسته از افرادی که علاقمند هستند از همین حالا به دنیای آینده تلویزیون‌ها پا بگذارند، تلویزیون AQUOS خود را با رزولوشن 8K معرفی کرد. این محصول قرار است تا پایان سال جاری در کشورهای چین و ژاپن عرضه شود و پس از آن نیز در سال آینده در بازار تایوان و کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید.

کمپانی شارپ به‌زودی اولین تلویزیون‌های 8K خود را روانه بازار خواهد کرد

باید گفت که تلویزیون‌های 8K، رزولوشن فراتر از انتظار 7,680 در 4,320 را برای کاربران به ارمغان می‌آورند که حدود 16 برابر بیشتر از رزولوشن معمول Full HD است. کمپانی شارپ اعلام کرده که این تلویزیون، جزییاتی فراتر از واقعیت را به نمایش می‌گذارد که حتی نمی‌توان آنها را با چشم غیرمسلح مشاهده نمود!

البته همه ما می‌دانیم که این ادعا چندان هم درست نیست و نوعی بازاریابی برای این‌ است که مصرف‌کنندگان هزینه گزاف تهیه چنین دستگاهی را پرداخت کنند. از سوی دیگر مشکل اصلی چنین محصولاتی را می‌توان کمبود محتوای مناسب آنها دانست. در دنیایی که هنوز رزولوشن 4K هم رایج نشده، این کمپانی سعی دارد کاربران به سوی جهشی تازه هدایت کند. لازم به ذکر است که رزولوشن 8K هنوز راهی طولانی را درپیش دارد ولی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مقدار زیادی پول باد آورده دارید، شاید تهیه یکی از این تلویزیون‌ها شما را یک قدم به تکنولوژی‌های دهه آینده نزدیک‌تر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH