اندروید اوریو در ماه سپتامبر برای نکسوس 6P عرضه خواهد شد

وقتی گوگل برای اولین‌بار دست به انتشار اندروید اوریو زد، جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید بر روی گوشی‌هایی که برنامه اندروید بتا را اجرا می‌کردند، عرضه شد. هنگامی‌که این انتشار به‌صورت عمومی صورت گرفت، اولین‌بار دارندگان گوشی‌های پیکسل توانستند آن را دریافت و نصب کنند.

هنوز خبری از زمان عرضه برای دارندگان گوشی‌های Nexus 6P و Nexus 5X نبود؛ تا اینکه گزارشی جدید نشان می‌دهد اندروید 8.0 در تاریخ 11 سپتامبر برای دارندگان گوشی نکسوس 6P عرضه خواهد شد.

نکسوس 6P

شرکت کانادایی Rogers زمان به‌روزرسانی خود را تغییر داده و در گزارش خود به عرضه شدن اندروید اوریو در تاریخ ذکر شده بر روی نکسوس 6P اشاره کرده است. اگر این خبر واقعیت داشته باشد، این به‌روزرسانی برای دیگر نقاط جهان نیز در تاریخ مذکور صورت خواهد پذیرفت.

شرکت های ال‌جی و هواوی برای دریافت این به‌روزرسانی بر روی گوشی‌های خود باید تغییراتی در فناوری بلوتوث استریم خود به‌وجود بیاورند، چراکه اوریو از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند. امکان دارد در آینده نزدیک، گوگل به‌صورت رسمی اقدام به تایید آپدیت اوریو برای نکسوس 6P کند. البته هنوز خبری در خصوص عرضه این به‌روزرسانی برای Nexus 5X منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH