هواوی به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان، جایگاه اپل را تصاحب کرد

براساس گزارش جدیدی از Counterpoint، شرکت فعال در زمینه تحقیقات تجاری و بازار، هواوی جایگاه اپل به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان را گرفته است. این شرکت چینی برای دومین ماه متوالی پس از ژوئن، در ماه جولای نیز این رتبه را حفظ کرده است.

هواوی

جایگاه اول در این رتبه‌بندی در اختیار سامسونگ است. در این گزارش آمده که فروش هواوی در آگوست نیز بالا بوده و احتمال تثبیت این جایگاه در ماه ذکر شده نیز وجود دارد. گوشی‌های آی‌فون 7 و 7 پلاس از لحاظ فروش در رتبه اول و دوم قرار دارند. در رتبه سوم و چهارم شاهد حضور گوشی‌های R11 و A57 از شرکت Oppo هستیم. دیگر گوشی‌های موجود در این لیست شامل گلکسی S8، شیائومی ردمی نوت 4X و گلکسی S8 پلاس می‌شوند.

در این گزارش آمده:

با وجود صعود هواوی به جایگاه دوم، عدم وجود هیچ یک از محصولات این شرکت در جمع گوشی‌های برتر جای تعجب دارد. البته این مورد به‌خاطر سیستم خاص عرضه و فروش محصولات هواوی است که جای خالی یک ابر دستگاه در میان محصولات آن حس می‌شود.

این سیستم فروش به هواوی اجازه می‌دهد تا به‌صورت همزمان در چند جبهه با دیگر شرکت‌ها به رقابت بپردازد، اما عرضه محصولات در تمامی نقاط و شناخت برند هواوی را محدود می‌کند؛ نکته‌ای که اگر این شرکت خواهان تثبیت مقام خود و ارتقا آن است، باید به آن توجه ویژه‌ای کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH