ویدیوی جدید، آی‌فون 5C را با 5 رنگ خوشمزه نشان می‌دهد!

new-iphones

ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، iPhone 5C را که به آی‌فون ارزان قیمت معروف است، در پنج رنگ متفاوت و زیبا نشان می‌دهد.

در واقع “5C” تلفنی است که همراه با تعدادی از گزینه‌های رنگی متفاوت که برای این دستگاه در دسترس خواهد بود، تولید می‌شود. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به صورتی مایل به قرمز، آبی، سفید، زرد و سبز اشاره کرد.حتما می‌پرسید پس رنگ مشکی که پیش از این در عکس ها دیده بودیم، چه می‌شود؟ باید بگوییم که گزارش‌های جدید نشان می‌دهند آی‌فون 5C با رنگ سیاه احتمالا جعلی بوده است.

این پنج رنگ جدید (به غیر از سفید) مانند نقاشی با مداد رنگی هستند و باید اعتراف کنیم ترکیب رنگی و هم‌خوانی بسیار زیبایی با iOS 7 دارند. بنابراین حرف “C” در iPhone 5C به معنای Cheap (ارزان) یا China (چین) نیست، بلکه برای Colors یا رنگ‌های انتخابی است.

new-iphones-colorful

طی چند ماه گذشته، ما شاهد تصاویر بسیار زیادی از قاب‌های رنگی آی‌فون 5C بودیم، اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا این شایعات در تاریخ 10 سپتامبر زمانی که اپل نسل بعدی تلفن‌های همراهش یعنی آی‌فون 5C و آی‌فون 5S را رسما معرفی کند، به پایان می‌رسد.

آی‌فون 5S هم سهمی در رنگ‌ها دارد و پیش از این دیدیم که چگونه لباسی از رنگ‌های مشکی و طلایی بر تن کرده است، البته ممکن است 5S یک گزینه رنگی سوم هم داشته باشد، اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که آن رنگ سفید باشد.

قسمت جالبش زمانی است که اپل محصولات خود را معرفی کند و ما ببینیم که این شایعات چقدر نزدیک به واقعیت بوده است.

در آخر شما را به تماشای این ویدیو و انتخاب رنگ دلخواه‌تان دعوت می‌کنیم:

2 در مورد “ویدیوی جدید، آی‌فون 5C را با 5 رنگ خوشمزه نشان می‌دهد!”

  1. ایمان عزیزی

    من هنوزم مشکوکم.چرا تو هیچ کدوم از تصاویر از جلو گوشی تصویری نیست؟ ای قاب پشت گوشی هر چیزی میتونه باشه حتی محصول آشنای چینی که کپی برابر اصل هم میزنه. خلاصه مشکوکم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH