5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید!

با گسترش فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، این روزها ده‌ها و حتی صدها پایگاه فروش مختلف را می‌بینیم که هر کدام مشغول به فروش اجناس گوناگونی بسته به تخصص و علاقه خود هستند. در این بین، تعداد فروشگاه‌هایی که محصولات بسیار متنوع را در دل خود داشته باشند، به نسبت سایرین کم‌تر بوده و از سمتی کار اداره چنین فروشگاه‌هایی نیز بسیار سخت‌تر است.

دیجی کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور در بخش خرده فروشی، تبدیل به یک برند معتبر و قابل اعتماد توسط مشتریان خودش گردیده و از سال ۱۳۸۵ تا به امروز، رشد قابل توجهی را به‌دست آورده است، به نحوی که در حال حاضر پس از وب‌سایت اشتراک ویدئوی آپارات، پربازدیدترین سایت کشور است و روزانه میزبانی صدها هزار بازدید کننده را بر عهده دارد.

کم‌تر کسی را می‌توان یافت که خرید اینترنتی انجام داده اما اسم این فروشگاه را نشنیده باشد. دیجی کالا به عنوان یک برند تراز اول فروشگاهی، به طور قطع جایگاهی دارد که به این راحتی‌ها هیچ مارکت آنلاین دیگری نمی‌تواند آن را تهدید کند.

پیش از آنکه ادامه مقاله را بخوانید پیشنهاد می‌کنم مقاله مربوط به آمارهای قابل تامل و منفی در گزارش سالانه دیجی کالا را مطالعه کنید.

اما از آنجایی که پربازدید و پرفروش بودن، همیشه نشان از بهترین و کامل‌ترین بودن ندارد، در اینجا می‌خواهیم به شما ۵ دلیل بگوییم تا بدانید دیجی کالا اگر خوب است اما ضعف‌هایی نیز دارد که سبب می‌شود تا سایر فروشگاه‌ها در رقابت با آن همچنان شانس خوبی برای فروش و کسب مشتری داشته باشند.

۱- قیمت‌ها همیشه رقابتی نیست

بارها برایم پیش آمده که قصد خرید محصولی از دیجی کالا را داشتم اما با یک سرچ ساده، به بهای پایین‌تر آن محصول در فروشگاه اینترنتی دیگری برخورد کرده‌ام. محصولی با همان مشخصات و حتی ضمانت نامه که به من ثابت می‌کرد دیجی کالا اگر بیشترین موجودی را هم داشته باشد، اما لزوما بهترین قیمت را به شما نمی‌دهد.

این اختلاف قیمت شاید در خرید محصولات کم‌تر از ۱۰۰ هزار تومان برای بسیاری قابل اغماض بوده و راحتی خرید و اطمینان بالا را فدای چند هزار تومان تفاوت بکنند اما اگر مبالغ خرید میلیونی شود و اختلاف قیمت چند ده و حتی چند صد هزار تومانی، آن‌گاه کاربر به فکر فرو رفته و درمی‌یابد که خرید از دیجی کالا در شرایطی که بایستی برای یک محصول مشابه قیمت بیشتری بپردازد، اصلا منطقی نیست!

حتی در این بین شنیده شده که دیجی کالا خودش به برخی صاحبان محصول پیشنهاد می‌دهد که قیمت آن جنس را بالاتر ببرند! آیا این پیشنهاد واقعا به نفع مشتری و در راستای عرضه کالا با بهای رقابتی است یا سو استفاده از اعتماد وی به فروشگاه و اعتبار برند؟

۲- ارسال طولانی و زمان بندی نامناسب

شاید بتوان این گزینه را بزرگ‌ترین ضعف فروشگاه‌های آنلاین (به‌خصوص بزرگ‌ترها) در برابر بازار سنتی دانست؛ چرا که در خرید از یک مغازه در سطح شهر، شما به محض پرداخت پول، کالای خودتان را تحویل می‌گیرید اما در خرید اینترنتی بدین صورت نیست. البته بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، به‌خصوص کوچک‌ترها که بسیاری تنها نقش یک بازاریاب برای مغازه‌ای را بازی می‌کنند، در عرض چند ساعت کالا را برای شما می‌فرستند اما در دیجی کالا شرایط فرق می‌کند.

اگر شما برای گرفتن کالای خودتان عجله داشته باشید، هیچ راهکاری برای دریافت سریع‌تر آن حتی با پرداخت هزینه بیشتر وجود ندارد. این دیجی‌کالا است که به شما زمان بندی را اعلام می‌کند و به طور معمول این تایم، ۴۸ ساعت بعد از خریدتان است که اگر خوش شانس بوده و در تهران باشید، توسط پیک‌های این شرکت به‌دست‌تان خواهد رسید.

از آنجایی که برخی از محصولات دیجی کالا در انبار این شرکت موجود نبوده و در واقع دیجی کالا نقش واسطه فروش را بازی می‌کند، این زمان تا ۴ و حتی ۵ روز هم می‌تواند افزایش یابد که قاعدتا برای یک خرید فوری و مورد نیاز، یک ضعف بزرگ محسوب خواهد شد.

همچنین در هنگام خرید از دیجی کالا، تنها دو زمان در روز با بازه گسترده در جلوی دیدگان شما قرار می‌گیرد. یکی از ۹ تا ۱۵ بعد از ظهر و دیگری از ۱۵ تا ۲۲ شب که قاعدتا با توجه به فاصله ۶ و ۷ ساعتی، به هیچ عنوان یک زمان بندی مطلوب تلقی نشده و ممکن است مجبور شوید تا ساعات زیادی را برای آمدن محصول و بدون آنکه دقیقا بدانید چه هنگامی می‌رسد، در انتظار به سر ببرید.

جالب اینجاست که حتی همین ساعات طولانی هم تضمینی برای رسیدن کالای‌تان نیست! چه بسا که برای خود من پیش آمده که پیک این شرکت قبل از ساعت ۹ صبح برای تحویل آمده بود و یا با بیش از یک ساعت تاخیر و بعد از ساعت ۱۵! پس در این بخش نه تنها نمی‌توان امیدی به بهبود داشت، بلکه بایستی فقط امیدوار بود همین ساعات را خودشان هم رعایت کنند!

۳- پیشنهادهای ویژه‌ای که گاهی ویژه نیستند!

یکی از پرطرفدارترین بخش‌های دیجی کالا، قسمت پیشنهادات ویژه است که این شرکت با قرار دادن تخفیف‌های خاص بر روی کالاهای متنوع، تلاش می‌کند تا کاربر را به خاطر قیمت پایین‌تر، به خرید آن‌ها ترغیب کند. اما اگر یک نگاه دقیق به این محصولات بیندازیم، متوجه می‌شویم کالاهایی مثل موبایل و لپ‌تاپ که قیمت مشخص با حاشیه سود پایینی دارند، همیشه کم‌ترین مقدار تخفیف شامل‌شان شده و اجناسی چون عطر، کفش، ابزار ساختمانی و… تخفیف‌های بیشتری دارند. محصولاتی که با یک سرچ ساده در قیمت اولیه آن‌ها (پیش از تخفیف) متوجه می‌شویم بهایی بعضا بالاتر از عرف داشته و به نوعی بخش زیادی از تخفیف، رسیدن مبلغ کالا به همان بهای واقعی‌اش بوده است!

به خاطر دارم یک بار کالایی در بخش شگفت انگیر در حدود ۱ میلیون تومان تخفیف خورده بود، با مدیر مارکتینگ آن شرکت (صاحب کالا) صحبت کردم که چرا چنین تخفیف عجیبی بر روی محصول شما درج شده و آیا واقعا شما تا این حد بر روی کالای خودتان سود می‌کنید؟ وی جواب داد که دیجی کالا خودش قیمت این محصول را افزایش می‌دهد و سپس با درج چنین تخفیفی، این شکلی جلوه می‌دهد که بهای آن را نصف کرده در صورتی‌که قیمت اصلی کالا، نزدیک به همین قیمت تخفیف خورده و به اصطلاح شگفت انگیز است!

۴- محتواهای غیر قابل اعتماد

اگر شما بر فرض بخواهید محصولی مانند گوشی آی‌فون بخرید، در فضای مجازی با ده‌ها مدل مختلف از بررسی‌ها روبه‌رو می‌شوید که شما را قادر می‌سازد تا قبل از انتخاب این کالا، با مزایا و معایبش آشنا باشید.

اما اگر قصد خرید محصولی چون بالش طبی یا کود گیاهی را بگیرید، دیگر بدین راحتی نمی‌توان نقدی بر این محصول در بازار یافت و چاره‌ای جز اعتماد به نوشته‌های درج شده در زیر محصول نیست. از آنجایی که دیجی کالا تلاش کرده تا با کمک تیم تهیه محتوای خود، برای محصولات گوناگون تا حد امکان بررسی و تصویر اختصاصی درج کند، پس شما بایستی به این سخنان اعتماد کرده و محصول‌تان را بگیرید اما غافل از آنکه در بسیاری از موارد، این توضیحات و بررسی‌ها با واقعیت موجود فاصله زیادی دارد.

در واقع دیجی کالا در بخش نقد و بررسی، بیشترین تمرکز را بر روی تعریف و تمجید از کالای مربوطه جهت فروش آن به مشتری دارد و تنها گاهی اوقات به بیان برخی از معایب کم اهمیت پرداخته می‌شود. نگاهی به بخش نظرات درباره بعضی از کالاها به‌خوبی نشان می‌دهد که خریدار تا چه اندازه از تهیه این محصول پشیمان بوده و آن چیزی که درباره‌اش خوانده با چیزی که دریافت کرده، از زمین تا آسمان متفاوت است! پس ای‌کاش دیجی کالا به عنوان فروشگاهی که اولین کلمه در شعار آن «بررسی» است، حداقل نقد منصفانه را درباره کالاهای موجود خود همیشه رعایت می‌کرد!

۵- دسته‌بندی‌های زیاد و عجیب!

دیجی کالا در ابتدای فعالیت خودش، تمرکز اصلی را بر روی کالاهای الکترونیک چون موبایل، لپ تاپ، دوربین و… گذاشته بود و بدین سبب به‌راحتی کاربر می‌توانست با ورود به دسته مدنظر خودش، محصولات مرتبط را پیدا کرده و انتخاب نماید.

با گسترش این فروشگاه، محصولات به‌قدری متنوع شدند که شما از یک سه‌راهی برق ساده تا پودر لباس‌شویی و پوشک بچه را هم می‌توانستید سفارش دهید و بنابراین دسته‌بندی کالاها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

پیدا کردن محصولات مشخصی چون گوشی موبایل یا تلویزیون و یخچال، کار دشواری نیست اما بعضی از کالاها بدین راحتی یافت نمی‌شوند و شاید تنها از روی سرچ کردن آن‌ها را بیابید. به‌طور مثال اگر شما کالایی چون یک ساعت هوشمند را برای خرید مدنظر داشته باشید، قاعدتا در زیر مجموعه کالای دیجیتال به دنبال آن می‌گردید اما زهی خیال باطل چرا که چنین وسایل کاملا دیجیتالی، در زیر مجموعه زیبایی و سلامت قرار گرفته‌اند!

از طرفی با راه اندازی بخش خودرو در دیجی کالا، شاهد حضور زیرمجموعه‌هایی هستیم که شاید ۹۰درصد مردم کشورمان حتی در طول عمر خودشان یکی از آن‌ها را ندیده و نخواهند دید! مثلا با وجود بخشی چون خودروهای لامبورگینی و فراری آیا می‌توان امید داشت که به‌زودی این محصولات در سبد فروش دیجی کالا موجود شده و مردم با پرداخت‌های ناچیز میلیارد تومانی، لامبورگینی آوانتادور و فراری اسپایدر را درب منزل تحویل بگیرند؟

در واقع وجود چنین بخش‌هایی که خود فروشگاه نیز به خوبی مطلع است گزینه ناموجود در جلوی‌شان به‌صورت دایمی درج خواهد شد، صرفا برای مسایلی چون سئوی بهتر و جذب بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو است و برای یک فروشگاه اینترنتی چنین مواردی زیبنده نیست.

709 در مورد “5 دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید!”

  1. اصلا شما میدونید مالک د-ی—–ج-ی—–کالا کیه؟
    میدونم کیه ولی نمیتونم بگم، پس لطفا بخاطر خودتون نخرید. من شخصا از اینستاگرام میخرم اینطوری که قبلش قیمت جنس مورد نظرمو بطور سنتی از چند تا مغازه میپرسم از سایتای اینترنتی هم قیمتشو درمیارم بعدش در این مرحله تو اینستا دنبال فروشنده میگردم چون دلار نوسان داره معمولا قیمت نمیذارن و باید به فروشنده دایرکت بدین تا قیمت روزو بگه، با دایرکت دادن به طرف، باهاش سر قیمت هم چونه میزنم اگه اکی شد با فروشنده قرار میذارم یا اگر مغازه داره میرم جنسو حضوری میبینم

    1
    1
  2. وای دیجی کالا آشغال شده:
    ۱_ پرداخت در محل و برداشته
    ۲-پرده حموم ۱۰۰ تومن فرداش ۲۳۰ زده!!!
    ۳-بابت هر نوع کالا جداگانه هزینه ارسال می گیره، کالای بزرگ، کالای عادی، کالای سوپر مارکت
    ۴-خیلی خیلی دیر ارسال می کنه!!
    گروه جدیوی که مدیریتشو دارند ***
    گ

    11
  3. مجید استادی

    کاش میشد همراه نظرات عکس هم ارسال کرد.
    عاقا من سه ماه پیش باخودم عهد کرده بودم از دیجی کالا هیوی نخرم بخاطر اذیتاش و بدقولیاش ولی اپشو واسه مقایسه قیمت و خصوصیات کالا حذف نکرده بودم. توو این مدت باز وسوسه شدم و سه عدد الکل نیم لیتری هرکدام بقینت ۶۴ تومن سفارش دادم که توو پروفایلم زده بود بدست مشتری رسیده ولی خبری از بسته نبود. نه اداره پست و نه دیجی کالا پاسخگو نبودند.. مرجوعی زدم و باااالخره پولمو پس دادن..بعدش دو روز بعد از سفارش الکل ها چهار جنس شامل شامپو و تبدیل سه به دو و اسپری بدن و فلش ١۶ گیگ سفارش دادم که فقط شامپو و اسپری فرستادن و بقیه گم شده انگار چون جعبش هم پاره بود…اینم مرجوعی زدم خدا کنه پولمو بدن!!
    کلا نخرید نخرید نخرید که مثل من پشیمون میشید

  4. واقعا من ضرر کردم از دیجی کالا خرید کردم هم وقت م هدر رفت هم پولم هم اعصابم داغون شد واقعا دیوونت میکنن و اگه دقت کنین اکثر اجناس کپی هستن و همه فیک هستن یه مدل کلاه برداری که اینترنتی انجام میشه و راحته براشون تو نوع خودش یه جور دزدی حساب میشه

  5. دی جی کالا اولش خوب بود ولی یکسالی میشه که خراب شده : تاخیر در تحویل معلوم نبودن ساز و کار مرجوعی بالاخص وقتی از فروشگاه های غیر دی جی کالا خرید میکنید کیفیت بسته بندی هم پایین اومده در مراجعات تلفنی هم پاس کاری می کنند تنوع محصول پایین اومده و ویژگی های محصولات درج شده در سایت با آنچه می‌آورند به طور جزئی تفاوت دارد. در ارسال کالا با رنگ اختیاری هم که دیگر افتضاح شده سفید میزنی سیاه میاره. سایت خوبی بود ولی خراب شد امید است مثل دی جی کالا ها دوباره به وجود بیایند

  6. کلاهبرداره واقعا.
    چندسال پیش یه تلویزیون ۵۵ اینچ از دیجی کالا گرفتم و با توجه به مبلغ بالا باید اینترنتی حتما پرداخت میشد.چندتا کالای دیگه هم سفارش دادم.کل مبالغ رو پرداخت کردم قرار بود ۴روزه برسه بعد از ۲هفته وسایل خرده هام رسید و گفتن تلویزیون جدا ارسال میشه.۲ماه پیگیری میکردم هیچ کسی درست پاسخ نمیداد.حتی چندجا هم شکایت کردم کسی پاسخگو نبود.تا پلیس فتا هم رفتم اما راحت پیچوندن.واقعا بی در و پیکره و مسئول پاسخگویی نداره.بعد از ۲ماه جنگ اعصاب با کلی پیگیری روزانه و ساعتی بالاخره برام آوردن.قسم خوردم دیگه خرید نکنم ازش.

  7. تا به حال از دیجی کالا خیلی خرید کردم واقعا خیلی بهتر شده البته قیمت میگیرم از بیرون، بهترین فرو شنده رو انتخاب میکنم حتی پیشنهاد میده فلان فروشنده ارزانتر محصول رو در اختیارمون قرار میده فروشنده رسمی داره فروشنده برگزیده داره خیلی از کالا ها خودش فروشنداس
    30تخفیف اولین خرید رو میده
    پست رایگان بالای 200هزار
    وضعیت ارسال کالا از چند روز کاری تا موجود در انبار دیجی کالا مشخصه و میتونید از سریع ترین ارسال خرید کنید
    تونظرات عکس هم کابرا گذاشتن مطمئن ترین فروشنده که همه راضی ان رو انتخاب میکنم سرویس دیجی پلاس اومده بسته دوماه اش 30 روز مهلت مرجوع کردن داره 8 تا پست زیر 200رایگان میشه 60هزار پولش
    ولی ایراد های داره مثلا یه بار فروشنده گلس شکسته برام فرستاد یه بار دستگاه چسب حرارتی مدل 20 هزار ارزان ترش رو فرستاد یه بار کابل اپل به جای اندروید فرستادن یه تعداد فروشگاه هستن اعتبار دیجی کالا رو زیر سوال میبرن از 70 تا حداقل یکبار ناراضیتی وجود داره بعضی محصولات هم عکسشون خیلی زیبا تر ازخود کالاس و بزرگتر تو تصاویر نشون داده میشه باید ابعاد رو در نظر گرفت
    بعضی وقتا روغن و مایع ریزش میکنه تو کارتون دربشون شله یا خرابه پیش اومده برام

    5
    4
  8. بنظر من هم اصلا نباید از دیجی کالا خرید کرد خدمات دهی واقعا صفر. اصلا کسی هم پاسخگو نیست . واقعا دارن کلاهبرداری میکنن

  9. دیگه از دیجی کالا هیچی نمیخرم. جدیدا موقع ثبت پول را دریافت میکنه بعد از یه هفته میگه موجود نداریم. این هم شیوه جدید کلاهبرداری. دیجی کالا فقط برای خریدهای سوپرمارکتی خوبه که البته سایت های بهتری هستن که هم سریعتر جنس را میارن و هزینه درب منزل هست هم بالای 100 رایگان هست نه بالای 200.

    1
    6
  10. فاطمه زارعی

    سلام
    من هم از اسفند ماه دو بار خرید کردم که هردو جنس رو برگشت زدم رخت آویز سفارش دادم وقتی دستم رسید با برندی که درخواست داده بودم فرق داشت
    چند وقت بعد ست سرویس بهداشتی رزین سفارش دادم رسید دستم و درب سطلش ترک خورده بود و مجدد برگشت دادم.

  11. واقعا جای تاسف داره. چشم سفیدی و دروغهای شاخدار (مثل برنگرداندن پول چراکه به محض مرجوعی کالا در دیجی تا حداکثر 24 ساعت عین همون پول به کارت خودتون برمی گرده، حتی خود کارکنان دیجی کالا تلفنتونو منفجر می کنن از بس زنگ می زنن که ازتون شماره حساب یا کارت بگیرن برای مرجوعی پولتون) و قیمت داشتن برخی (اونم قیمت خیلی خیلی پایین) که در کامنتها مشخصا هرگز از دیجی کالا خرید نداشتن ولی خیلی خیلی دارن عرق می ریزن که تصویر دیجی رو بهش صدمه بزنن مشخص می کنه که چرا فعالیتهای خوب در این چند ساله در ایران دوام نیاوردن. امیدوارم دیجی این جور چشم سفیدارو ندید بگیره و هر روز اتفاقا حالا که اینطور شد بیش از پیش هم بدرخشه طوریکه اصلا بین المللی بشه و زندگی همه دست اندرکارانش آبادتر و آبادتر بشه و به ما مردمی که قیمت نداریم و منصف و قدردان دیجی هستیم خدمت رسانی کنه (البته با کنترل قیمتها و ارائه ندادن جنس آشغال چینی). هر کسی که یه سلول مغزی فعال داشته باشه به خوبی می فهمه که کی داره به مردم خدمت می کنه و کی خیانت. خیر ببینید دیجی کالاییها که به ما مردمی که دستمون به هیچ جا نمی رسه و به بازار دنیا دسترسی نداریم دارین خدمت می کنید با اینکه مشخصا انرژی و زمان زیادی ازتون می بره. هرروزتون بهتر از دیروزتون دیجی کالاییها. ان شالا هرگز در زندگیتون چیزی کم نباشه. بترکه چشم چشم سفیدا و قیمت دارها و بی انصافا و مردم ستیزا. الهی آمین
    ببینیم حالا شما که ادعا داری دیجی نظرا رو غربال می کنه خود این سایت این نظرهای موافق رو منتشر می کنه یا نه.

    20
    2
  12. سلام.تو یکسال اخیر دوبار به دلایلی مجبور به خرید از دیجی کالا شدم که بار اول دستگاه پزشکی سفارش دادم که وقتی بدستم رسید پلمب جعبه دستگاه باز شده بود و تعدادی از اقلام کم بود و هرچی تماس گرفتم زیربار نرفتن اخیرا هم یک دستگاه دیجیتالی گرفتم که شکسته بدستم رسید و گفتن مرجوع کنید برای تعویض بعد از دوهفته بخاطر افزایش قیمت که کالا داشت بجای تعویض پولمو فرستادن و ادعا کردن اونموقع موجود نداشتن درصورتی که من هرروز چک میکردم و اون کالا موحود بود ولی قیمتش هرروز بالاتر میرفت.با بی احترامی هم گفتن ما قولی ندادیم که تعویض کنیم.کلاهبرداریه و دزدی به روش دیجی کالا‌.گرگ در لباس میش

    10
  13. من خودم مشتری بودم اما هرگز خرید نمیکنم ،مدتش رو رسونده به هجده روز برای ارسال ،اخه درسته اینکار ؟پول بدی بعد دستت به هیچ جا بند نباشه؟اگه اروپا بود مدیر عامل رو میشد کشوند دادگاه،خلاصه که من هرگز ازشون خرید نمیکنم وبه اشناه هام هم خواهم گفت،از بازار میخرم راحت

    10
  14. دیجی کالا خیلی گرون فروشه حتی اختلاف قیمت بالای 1 میلیون پیدا میشه تو محصولاتش.کی نظارت میکنه؟!!!!!!!از دیجی کالا جنس نخرید.

    10
  15. ۱ متاسفانه دیجیکالا قیمتش نسبت به بازار بیشتر هست
    ۲ واگه کسی کالایی رو مرجوع کرده باشه و شما سفارش بدی همون مرجوعیه کارکرده را به عنوان جنس نو ارسال می کنند
    مرجوعش هم با کلی بدبختیه

  16. دوستان من دیجی پی رو نصب کردم برنامه خوبیه و کسب درآمدقطعی داره فقط موقع نصب کدFVML7Rرو وارد کنید ک 30شانس و دو سکه هدیه بگیرید

    13
    2
  17. این اتفاق هم افتاده که یه جنسی که مردم نیاز دارن تو انبارهاشون به وفور هستا اما میزنن نا موجود تا قیمت بره بالا و بعد بفروشن. الان در مورد قلم نوری همین طور شده همه رو زده نا موجود. حالا مهر ماه وقتی خبر اومد که مدارس همچنان مجازیه بیا ببین چی میشه. همش یهو موجود میشه با کلی افزایش قیمت. متاسفانه دیجی کالا اصلا به درد خرید کردن نمیخوره.

    2
    10
  18. سلام من یه وسیله از دیجی کالا خریدم وفرداش اونو لغو کردم گفته شد تا 48 ساعت آینده پول به کارتم واریز میشه اما امروز روز پنجم هنوز خبری نیست بنظرم نخریم بهتره تا تو درد سر بیفتیم ارزش نداره

  19. مجید استادی

    همین الآن برید تو سایت یا اپ دیجی کالا…
    محلول و ژلهای ضدعفونی کننده دست رو سرچ کنین. ۵/۴/٩٩
    اکتیو و درماکلین و لطیفه که هرسه تاشونم بی تاثیر در کرونا داره به ملت قالب میکنه!!!
    ماسک و دستکش لاتکس هم نداره.
    الکل هم نداره.
    خجالت بکش دیجی کالا

    1
    6
  20. من ماه قبل یک گوشی هووای 6 میلیون خریدم و دو روز بعد سه محصول دیگه هم خرید بعد از یک هفته سه محصول رسیدند اما از گوشی خبری نبود حتی کد رهگیری پستی هم در پروفایلم نگذاشته بودند اما در سایت زده بود محصول دریافت شده است؟؟؟؟/ بعد از تماس یک کد رهگیری فرستادن که دیدم گوشی اصلا از باجه پستی دیجی به مرکز مبادلات ارسال نگردیده است
    تا سه هفته مدعی بودند که می رسد منتظر باشید بعد از سه هفته گفتند پیگیری می کنیم ناچار شدم شکایت کردم باز تماس گرفتند که ما فرستادیم اما چون بیمه هست پولش که 6 میلیون باشه بحسابت واریز می کنیم گفتم من گوشی میخام که الان 8 میلیونه گفتند ارسال می شه اما تا سه هفته دیگر هم خبری نشد که نشد فردا باید برم داده مدارک ارایه بدم که چه کلاهبرداری شروع کرده.
    حواستان باشه چیزای گرانقیمت از دیجی اصلا نخرید.
    سه ماه قبلش یک دستگاه بخور سرد و گرم خریدم که بخور گرمش خراب بود قیمت بازار که گرفتم 300 هزار گرونتر چپونده بودند خلاصه با مصیبت محصول برگرداندیم و پول بعد از کلی الافی گرفتم.
    الان 90 درصد اجناسش تقلبیه

    12
  21. ????????⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⚠️⚠️من خیلی وقته از دیجی کالا خرید میکنم … اما حدود ۱ سال اخیر افتضاح ترین اجناس همراه با گرونترین قیمتا رو تحویل من دادن .. انقدر بی در و پیکر شده که هر جنس بنجلی با هر قیمتی بدون تایم دقیق برای من ارسال میشه … اخرین بار فرش گرفتم دوتا سفارش دادم ارسال کالا رایگان بود و ارسالش ۵ روز آینده یک روز قبل از روزی که قرار بود برسه زنگ زدن میگن هزینه باربری حداقل ۸۰ تومن میشه و حداکثر مشخص نیست و هنوز کالاتون ارسال نشده مشکلی ندارید ؟؟ یعنی من اگه مشکلیم داشته باشمممممم یه روز قبل چه غلطی میتونم بکنم بعد اینکه میگن حدود ۴ روز تاخیر داره رسیدن کالاتون … واقعا شورشو دز آوردن و خیلی داغون شده توروخدا دیگه نخرید از دیجی کالا

    11
  22. مدیران دیجی کالا یه مشت ادم شکم سیرن که سودشون کردن و دیگه تعهد به مشتری براشون اهمیت نداره،رسما باید سر دیجی کالا گِل بگیرن

    2
    11
  23. سلام من یه خریدی نزدیک به ۲۴۰هزار تومانی از دیجی کالا داشتم قرار بود۵خرداد۱۳۹۹برام ارسال کنن که اون روز ما کل روز رو تو خونه بودیم اما خبری از ارسال نبود سرتون رو به درد نیارم چند روزی گذشت من هی پیگیری میکردم که پرسنل دیجی کالا میگفتن ما سفارشتون رو پیگیری میکنیم وبه شما اطلاع میدیم نه پیگیری کردن نه تماسی از طرف دیجی کالا داشتم فکر کنم من فقط ۱۰هزار تومان پول شارژ دادم برای تماس هام با تهران آخرشم دیدم خبری نشد زنگ زدم کنسلش کردم قراره تا ۴۸ ساعت دیگه پول رو برام به کارتم بزنن هر کی میگه دروغه بزنگه به من تا براش توضیح بدم ۰۹۳۳۵۴۸۰۳۳۴تقی پور مشهد

  24. سلام .من یکی از مشتری های پر و پا قرص دیجی کالا بودم ولی خوب مدت هاست دیگه خریدی ازشون ندارم و به کل رهاشون کردم.نظر شخصی من این هست که دیجی کالا مسموم شده و بیشتر درگیر فروش های دلالی و نیابتی شده،میخاستم راجع به بعضی مشکلات و سوء استفاده از مشتری ها براتون بگم.اخرین خریدی که داشتم ازشون فقط یک جفت کفش از یک مارک برند بود.حدود دو هفته طول کشید تا کالا به دستم رسید .طی این دوهفته به طور مداوم قیمت کالا را بررسی میکردم ودر روز های اول سفارش قیمت کالا بالا رفت .وقتی که کالا به دستم رسید دیدم سایز کالا(کفش)اشتباه هستش.در واقع دیجی کالا مشتری ها رو وادار به برگردوندن کالا میکنه و ضمن اینکه حداقل چند هفته دیگه طول میکشه تا پولو و به حساب مشتری واریز کنه.این در حالی هستش که موظف به تعویض کالا هست نه برگرداندن مبلغ.حالا بیاین فرض کنیم این داستان رو سر عده ی بسیار زیادی از مردم بیاره.با این مبلغ تنخا یا امانت مردم که چند هفته تو دستشون هست و مبالغ بسیار هنگفتی میشه میتونه سرمایه گذاری های کوتاه مدت و یا دریافت وام و و ….انجام بده و به نوعی به سودی دست پیدا کنه که حق مشتریان هستش.
    همچنین درمورد خیلی از کالا های برقی و …غیره که باید خدمات پس از فروش و نصب و گارانتی …باید توسط شرکت های صاحب برند انجام بگیره در دیجی کالا رعایت نمیشه و تنها یک برگه ی امضاء شده تحت عنوان فروش نیابتی و گارانتی که معلوم نیست مفادش درست هست یا نه به مشتری ارائه میشه.این بدین معنی هست که این کالا ها از قبل توسط دیجی کالا خریده شده و انبار شده اند و شرکت های تضمین دهنده ضمانت از مسئولیت خودشون مبرا و جدا میشن و این فقط به ضرر مشتری تموم میشه که کالای با برگه ی ضمامت ولی بدون ضمانت صاحب میشه.
    همچنین در مورد کالاهای بهداشتی و غیره دیجی کالا بسیار بسیار گرون فروشه این در حالی که هست بعضی از کالا یی که با پنجاه درصد تخفیف ارائه میده تو بازار قیمت واقعی و بدون تخفیف کالا از دیجی ارزون تره.ممنون

    12
  25. سلام
    من یه پاور بانک و یه کیف ضدآب گوشی خرید کردم که در دوران کرونا خیلی نیاز دارم.اما با اینکه ٢٨ ام زمان تحویل بود، کالا تحویل نشد و هر چقدر پیگیری و ثبت شکایت کردم نه پولم رو برگردوندن و نه کالا به دستم رسید، انتقادم رو هم منتشر نکردن در قسمت نظرات
    دومین بار بود خرید میکردم
    خیلی حس بدیه، اصلا فکر نمیکردم که دیجی کالا اینقدر بی در و پیکر باشه، امیدوارم که کسب و کارشون از رونق بیفته

    1
    9
  26. موسی قریبی

    من که هارد ۵۰۰ گیگ خریدم دو هفته دوام نیوورد مشکل از شانس منه یا دیجی کلا رو دیگه خدا میدونه ولی در هر صورت راضی نیستم

    1
    10
  27. از دیجی کالا لب تاب گرفتم لبتاب گران شده یک لبتاب دیگر با قیمت خرید قبلی فرستاده بعد از یک هفته پولش رو فرستاد
    دیجی شارلاتان اسم بهتری هست

    1
    10
  28. دوستان سلام
    بنده از پرسنل دیجی کالا هستم تا حد زیادی از نظرات رو خوندم و خیلی هاشون برام عجیب بود.یقینا نمیتونم زه همه نظرات پاسخ بدم ولی به طپر کلی نکاتی رو خدمت همه عزیزان عرض میکنم
    بنده در ابتدای ورودم به شرکت از رانندگی (پیک) شروع کردم و الان در یک بخش به صورت نیروی ستادی مشغول به کارم.
    از اونجایی که به همه صورت و در پوزیشن های شغلی متفاوت با مشتری ها سر و کار داشتم به یقین و با اطمینان میگم که خیلی از نارضایتی ها از عدم اگاهی کافی و گاها زیاده خواهی خود مشتری ایجاد میشه.مشتری داریم میگه شما 9500 هززنه ارسال میگیرین که بسته رو برای من بیارین فلان کوره ابادی.یا مشتری داریم میگه من راس ساعت 9:22 دقیقه بستمو میخوام. یا طرف توی ادرس شهر ش رو مرکز استان انتخاب کرده بعد تو قسمت ادرس نوشته فلان شهرستان و فلان روستا بهش که زنگ میزنیم جهت هماهنگی میگه من که ادرس دادم چرا نمیارین فلان فلان شده ها،خخخ.خلاصه اینکه واقعا خیلی از موارد مقصر خود مشتری هست.
    بعضی دوستان گفته بودن که پیک برخوردش بده یا از سر وا میکنن و … دوستان خدا شاهده به والله شرکت اینقدر سر این مسائل به ما گیر میدهدو براش مهمه که بعضی وقتا ما بغصمون میگیره.مثلا زمانی که راننده بودم یه بابایی براش سوریس قابلمه بردم،حتما در جریان هستین که سرویس قابلمه وقتی میگه 6 پارچه با در هاش حساب میکنن.خلاصه من اینو بردم طرف گفت این که سه تا قابلمس چرا نوشتین 6 پارچه.گفتم با در هاش حساب میشه.خلاصه طرف تو کتش نمیرفت هرچی فحش ناموسی بلد بود بار من کرد.و منم فقط نگاش کردم و حرص خوردم چون کوچکترین حرف من باعث میشد شرکت منو مقصر کنه.اخرش عذر خواهی کردم و رفتم.خخ
    اما اینم قبول دارم که پیشنهاد ویژه ها گاها میزان تخفیفی که میزنن غیر واقعیه.که خب فکر میکنم اینم خودش یه جور بازار یابی باشه ولی گول زدن حساب ننیشه چون طرف قیمت رو میبینه جنسم میبینه و در نهایت اگه حس کنه به صرفه اس میخره دیجی که مجبورش نمیکنه حتما بخره.
    در مورد کالاهای برگشتی هم دوستان چند ماهی هست که به محض دریافت کالا در شعبه حداکثر تا پایان روز کاری پول به حساب مشتری برمیگرده.
    ولی واقعا دیجی کالا از سلر ( فرونده ها) ضربات زیادی خورد،هرچند عامل بزرگ شدنش هم همین سلر ها بودن ولی خب عامل نارشایتی خیلی از مشتری ها هم همین ها هستن که گاها بد قولی میکنن و کالا رو سر موعد تامین نمیکنن و دیجی رو بدنام میکنن،مشتری که نمیدونه مقصر اصلی یکی دیگس و دیجی رومیشناسه!!!
    در کل به عنوان کوچکترین عصو این خانواده واقعا به بودن در این سیستم افتخار میکنم و مطمعنم که خیلی از نظرات از روی قصد و قرض هست هرچند در هر سیستمی ضعف وجود داره و دیجی هم از این قاعده مستثنی نیست.اویدواریم بتونیم روز به روز در کسب رضایت هموطنانمون موفق تر باشیم و در ذینده نچندان دور بتونیم در سطح بین المللی بدرخشیم.مطمعن باشید در اینده خیلی بیشتر از دیجی کالا خواهید شنید.
    به امید اون روز، موفق باشید❤

    19
    6
    1. سلام قطعا زیاده خواهی و سوء استفاده دسته ای از مشتریان در نارضایتی از دیجی کالا قابل انکار نیست اما عمده نظرات اینجا این موضوع نیست من زمانی که دیجی کالا خودش تامین کننده بود جنس از دیجی کالا خریدم و معیوب بود پس دادم نه تعویض کردند و نه پولم را پس دادند بارها زنگ زدم و ایمیل فرستادم هیچ خبری نشد که نشد همه سوابق این خرید را هم دیجی کالا از حسابم پاک کرد و هیچ سند و مدرکی هم برای من باقی نگذاشت من هم دیگه بی خیال خرید از دیجی کالا شدم یک سال گذشت و یک روز از ارتباط با مشتریان دیجی کالا به من زنگ زدند و کلی عذر خواهی کردند که پول کالا را ظرف ۲۴ ساعت به حساب من واریز می کنند از آن وعده الان بیش از 5 سال گذشته است و هیچ خبری نشد همان زمان هم دیجی کالا مشکلات زیادی داشت الان که واسطه گری می کندمشکلاتش به مراتب بیشتر شده است . شکی نیست که دیجی کالا خوبی های غیر قابل انکاری هم دارد اما اگر دیجی کالا توان مدیریت گسترش کسب و کارش را ندارد مشتری که نباید چوب ضعف مدیریت در دیچی کالا را بخورد وقتی سود سرشار و گردش مالی سنگین پیدا کرده است چرا نباید مشکلاتش را حل کند؟ شاید از نظر شما که کارمند دیجی کالا هستید دلیل می آورید که مثلا روزانه ۱۰۰۰ مورد سفارش تحویل می دهید و ۱۰ مورد به مشکل بر می خورد که از دید شما می شود 1 درصد نارضایتی که عدد خوبی است اما برای من که خریدار هستم وقتی ده بار خرید می کنم و دو بار به مشکل بر می خورد می شود ۱20 درصد نارضایتی که قابل قبول نیست.در هر صورت امیدورام همانطور که شما این صفحه را پیدا کرده و خواندید مدیران دیجی کالا نیز ببینند و کیفیت و مشتری مداری را اولویت قرار دهند نه فروش و گردش مالی زیرا مشتری مداری خودبخود سود و گردش مالی را به دنبال خواهد داشت اما هدف بودن سود مشتریان را رویگردان می کند.

      1
      9
    2. اینکه من یه فرش گرفتم یه روز مونده به روز رسیدنش درب‌منزل زنگ میزنن میگن بزرگه باید با باربری بیاد رایگان نیس حداقل ۸۰ تومن هزینه باربریشه .. شاید من نداشته باشم که باز هزینه کنم .. بعدم میگن ۵ روز تاخیر در ارسال کالا میگم لغو کنین پولو پس بدین میگه بعد از ۴ روز برگشت داده میشه پول … من برا هدیه ی تولد اون فرشو گرفتم و دقیقا همون روز میخوام و منو اینجوری مسخره ی کارای خودشون میکنن . بعنوان یه مشتری ثابت قدیمی متنفرم از دیجی کالا و تموم کلاهبرداریای جدیدش

      1
      9
    3. واقعننننننننن قصدو قرض نمیدونم والا شاید همه ما مردم عادی دروغگو هستیم یا دروغگو ها زیاد شدن یا بهتره بگم کسایی که از کسب و کار خودشون میخوان دفاع کنن بقیه رو دروغگو جلوه میدن چطوره ها؟؟؟؟؟؟؟ خودتم میدونی که دیجی کالا خدماتش نسبت به قبلش ضعیف شده هر چند همون موقع هم قوی نبود و به دلیل یکسری از نبود ها در ایران پا گرفت ولی بهتره قبل از فکر کردن به کسب و کار خودت به مردم بدبخت که دارن مثل چی کار میکنن تا تو این شرایط پول در بیارن هم فکر میکردی…..موفق باشی ~_~

  29. پرداخت در محل رو هم برداشتن چن میلیون پول ملت رو همون اول میگیرن بعد یک یا دو هفته میگن اختلال در تامین و…چطور روزی که پول از جیبمون زدی کالا موجود بود حالا که موقع تحویله ناموجود؟
    نمیخوای لغو کن دوباره یه هفته صبر کن تا پولت پس بدیم حساااابی دزدی می‌کنه خدا رو بنده نیس ماهم این نظرات می‌خوندیم اما باز کار اشتباه انجام دادیم که چاره اش فقط تحریمه اما امااان از یک عده ۴پا.که همیشه مانع رسیدن حق به حق دار وتنبیه فاسدان هستن

    2
    9
  30. سلام
    من یک سالی میشه از دی جی کالا خرید میکنم. از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد بهانه ای شد تا این فروشگاه تسویه درب منزل رو برداره، انتظار ارسال ها رو به هفت، هشت روز برسونه و جالب اینکه کالای من باید 2 روز پیش می‌رسید و اصلا نرسید تا امروز 9 روز گذشته از خریدم. گفتم سیستم اشتباهی موجود نشون میده و سایز درخواستی شما رو موجود نداریم گفتم سایز بزگتر بدین، گفت باشه اما باز نیومد و زنگ زدم گفت نمیشه فقط پولتون رو میدیم بعد دوباره درخواست بدین یک هفته بعد میرسه!
    حالا نه جواب منطقی و قاطعی میدن نه کالا رو و نه پول رو! وقتی آدم میشنوه کشورهای دیگه با کواد کوپتر کالا رو میفرستن برای مشتری که زودتر از قبل و زیر 1 ساعت برسه و اینا ارسال 2،3 روزه رو حتی برای تهران کردن 7،8 روز متاثر میشه. به همه اپراتورها عذر خواهی کردن و کامپیوتری حرف زدن رو خیلی کتابی یاد دادن. متاسفم عین نقل و نبات از دهنشون میریزه
    کاش معنی متاسفم رو میفهمیدن، چون این تکرار شما درست میگی و متاسفیم اینقدر زیاد استفاده میشه آدم حس میکنه دارن بچه گول میزنن.

    1
    7
  31. نرگس باقری

    بنظرم انتقاد باید هم حسن های یک موضوع رو در بربگیره و هم ضعف ها
    ولی شما فقط و فقط از ضعف ها گفتید.من خودم خیلی از دیجی کالا خرید کردم چون تعریفش رو از اقوام شنیده بودم. ازحسن های دیجی کالا اینه که خیلی وقت ها اتفاقا همین تخفیف های شگفت انگیز واقعا خوب بوده.مثلا من ادکلنی رو با تخفیف ویژه از دیجی کالا ۵۰هزار تومان خریدم ولی در بازار دقیقا همون ادکلن ۹۰هزار تومان بود.و خیلی از این موارد.
    همچنین شما میتونید برای اطمینان از یک خرید خوب از نظرات مردم درباره کالای انتخابیتون استفاده کنید.مردم همیشه ایراد ها و مزایای کالا رو با جزئیات در دیجی کالا به اشتراک میذارن و این به شما کمک میکنه بااطمینان خاطر کالا رو خریداری کنید.در ضمن من تاالان نشده کالای تقلبی از دیجی کالا خرید کرده باشم.مگر اینکه خوده دیجی کالا در کنارش نوشته باشه غیر اصل.
    همچنین تنوع کالا در دیجی کالا زیاده و وقتی کالا رو مرجوع میکنید در اسرع وقت مبلغ رو تمام و کمال به حسابتون واریز میکنن
    اما از معایبش بگم اینکه جدیدا نوسان قیمت زیاد داره قیمت ها بالاتر از بقیه فروشنده هاس و اینکه قبلا هزینه ارسال در صورت خرید بالای۱۵۰هزار تومان رایگان بود اما الان خیلی باید خرید کنی که رایگان بشه
    و دیگه اینکه پست وسیله رو درب خونه نمیاره و ما باید بریم پایین و وسیله رو تحویل بگیریم
    کالاهای ناموجود رو دیر موجود میکنه و ارسال کالاهای سوپر مارکتی فقط و فقط به مرکز تهران ارسال میشه نه شهرستان های اطراف تهران.
    و در آخر اینکه زمان ارسال کالا حداقل ۳روز و حداکثر۷یا۸روزه.

    8
    2
  32. محصول کارخانه های درجه ۱۰ چینی بی نام و نشان یک راست سر از دیجی کالا در میاره عمده کالاهای دیجی کالا فیک هستند همین چند روزه دو تا قطعه خریدم که هیچکدوم کار نکرد چون با تاخیر تست کرده بودم فرصت مرجوع کردن هم گذشته بود البته اگر فرصت بود بازهم مرجوع نمی کردم چون قبلا هم تجربه داشتم که کالا را مرجوع کردم نه پولم را پس دادند نه کالای سالم جایگزین کردند خواستم مانیتور یک برند ایرانی بخرم دیدم دیجی کالا از نمایندگی خود این برند ۲۰۰ هزارتومن گرونتر داره می ده رفتم از نمایندگی بصورت اینترنتی خریدم هم زودتر از دیجی کالا تحویل دادند هم ارزانتر بود.
    رفتار بسیار بدی هم که دارند تایید نکردن نظرات منفی کالاهای پرفروششون هست همه فکر می کنند یک کالای ۴۰ هزار تومانی یا کمتر ارزش مرجوع کردن نداره بعد نظر منفی می نویسید دیجی کالا تایید نمی کنه و می بینید برای یک کالای بنجل بی کیفیت ۱۰۰ نفر سفارش کردن بخرید!!!! بعد شما هم می خرید سرتون کلاه می ره کلا با تایید نکردن نظرات منفی عمدا سر مردم را کلاه می گذارد تا آن کالا را بخرند و نوعی فریب مردمه من فکر می کنم در کشورهای دیگه می شه از این رفتار فریبنده شکایت کرد. کلا دیجی کالا را بگذارید برای خریدهای دم دستی و مصرفی روزانه مثل پوشک بچه و دستمال کاغذی و پاکت جاروبرقی و دستمال توالت و … با شرط اینکه برند ایرانی باشه و کاملا شناخته شده باشه و از جاهای دیگه هم قیمت بگیرید سرتونو کلاه نگذاره.

    1
    8
  33. دوستان همه این حرفا درست
    جنس بنجل زیاد داره
    قیمتهاش خیلی وقتا بی نهایت مسخره است
    نظرات منفی رو خیلی وقتا تایید نمیکنه
    و …..
    ولی خب مجبورمون ک نکردن
    من تاحالا حداقل ۴۰ تا بسته سفارش دادم بهش
    هیچوقت هم حس نکردم سرم کلاه رفته باشه به جز یکی دو بار و هر بار کمتر از ۱۰ هزار تومن
    البته تا الان جنس گران تر از ۱ میلیون و نیمی ازش نخریدم
    ولی خب اگ بخوام خرید کنم چک میکنم با بقیه سایتا…از آمازون گرفته تا بقیه سایت های ایرانی
    در کنار بدی هاش خوبی هم داره و من راضی بودم از خرید هام اکثر وقتا
    دیگه همه کلاهبرداران و خودمون از هر کی خرید میکنیم باید حواسمان جمع کنیم

    5
    3
  34. دو تا جنس با فاصله زمانی چند ماه خریدم جنس اولی اتو و دومی کفش بود کامنت
    گذاشتم پخش نکردن. برای کفش فیلم گرفتم منتشر نکردن. به این نتیجه رسیدم جنس هایی که -پر فروش- هستن رو به هیچ عنوان نظر مخالف که کاملا تخصصی نظر داده باشه مثل من منشر نمیکنه. فقط چند نظر خوب و بد. امازون یک کامنت بزار سریع منتشر میشه. باور کنید اگه ایران تحریم نبود دیجی کالا و دزد های دیگه جایگاهی نداشتند

    12
  35. از دیجی کالا زیرپوش گرفتم با ۸۵۰۰ تخفیف ۳۵۰۰۰
    هزار تومان یه هفته بعد در روز تحویل قیمتش شده بود۲۳۹۰۰تومان !؟دستکش گرفتم ۱۳۹۰۰تولید ۱ / ۹۹
    روش قیمت درج شده بود ۹۴۵۰ تومان خیلی قیمت ها پرت و تخصصی نیست ویا….!؟ با عکس و سند اعتراض
    نوشتم اما پاسخگو نشدن .

  36. من حدود 4 سال هست از دیجیکالا خرید میکننک.در خصوص گران بودن برخی محصولات که دوستان اشاره کردن ، باید بگم که شما تو فروشگاه هم که میرید ممکنه قیمت بالا باشه.این خریدار هست که باید هوشمندانه تصمیم بگیره.شما میتونید اجناس گرون تر نخرید. در مورد ارسال هم من تا حالا بد قولی یا دیر ارسال کردن نداشتم.و اینکه تنوع محصولات و برندها زیاده و شما حق انتخاب زیادی دارید. در خصوص کالاهای تاریخ مصرف دار در 99 مواقع برای من تقریبا جنس با تاریخ تولید روز ارسال شده.بسته بندی ها هم معمولا خیلی محکم هستن.در مورد کالای معیوب هم به راحتی مرجوع کردن.در کا من از خریدام از دیجیکالا راضی هستم.

    5
    2
  37. جالبه
    جدیدا که یه کالا رو خودش از سبدت حذف میکنه اطلاع هم نمیده و میفرسته :))
    فک کن سیستم بخوای اسمبل کنی نصفشو نمیدن بهت ??

    1
    10
  38. مدتهاس از دیجی کالا خرید میکنم وسایلاش خوب و با کیفیتن.دیجی خاری شده تو چشم اکثر مغازه دارا…برام عجیبه خود مغازها چه لوازم برقی چه پوشاک چه خوراکی چه از سوزن گرفته الی… خودشون نصف قیمت از دیجی خرید میکنن اونوقت با سود خیلی بالا تو فروشگاهشون میفروشن و چون مردم ما آگاه و دانا هستن و از دیجی خرید میکنن براشون گرون تموم شده و به ناحق حرف میزنن.دیجی بد… باشه. اما خودتون چ امتیازی به مشتریهاتون میدین؟اگه دروغ باشه بعضیاتون از راه چرب زبانی و دروغ جنستون قالب میکنین.هرجایی ایراداتی داره طبیعیه.حالا دیجی مرجوع داره شماها چی؟مرجوع دارین؟
    هرکسی اول باید ایراد و ضعف خودشو ببینه و برطرف کنه بعد از دیگران ایراد بگیره و برچسب بزنه
    ایراد اخیر دیجی کالا حذف پرداخت درب منزلشه

    17
    9
    1. برادر من یک چیزی بگو که با عقل جور در بیاد مغازه دار نصف قیمت از دیجی کالا خرید می کنه ؟؟؟؟؟ همه عالم و آدم دیگه فهمیدن قیمت های دیجی کالا حداقل برابر با فروشگاههای دیگه و معمولا بالاتره بعد شما اینجوری ادعا می کنی؟

      1
      8
  39. سلام، در اینکه در بیشتر رشته ها اقلام نسبت به بقیه گرانتر است منهم موافق هستم و امیدوارم دیجی کالا با این حجم فروش اندکی قیمتها را متعادل تر کند.
    اما من تا بحال چند کالا خریده ام که ارسال سریع و بدقولی نکردن را شاخصه آن می دانم.
    من یک تلویزیون از فروشگاهی در اسلامشهر سفارش دادم، پس از کلی آزار و اذیت روحی و افزایش قیمت نهایتا” عین پول مرا پس از گذشت دوماه برگشت دادند.

    1
    4
  40. دوستان من بالای 5 بار از دیجی کالا چیزی خریدم معمولا خراب بوده پس دادم
    نخرین هفته پیش سفارش دادم
    قرا. بوده امروز برسه دستم
    گفتن نمیرسه
    زنگ زدم میگه 72 ساعت صبر کن ببینیم چی میشه
    افتضاح شده
    همه همینو میگن
    قلم پام بشکنه دیگه از دیجی کالا چیزی بخرم
    تجربه کنین ولی پشیمون میشین
    خود دانی….

    5
    12
  41. از دیجیکالا خیلی خرید کردم .ما ایرانیها عادت داریم اول برای جذب مشتری کارمون درسته ولی کم کم که معروف بشیم خدا رو هم بنده نیستیم. ایراد زیاد داره مرجوعی به این راحتیها که دوستان میگن نیست و تا تایید کنه کارشناسشون و پولت برگرده گاهی10روزه.توضیحات کالا اغراق شده وبعضا کذبه.فقط نظرات تعریف و تمجید از کالا رو ثبت میکنند. بیشتر فروشگاههای موجود در دیجیکالا بیشتر از خود کالاهای دیجیکالا توضیحات دروغ داره.در اصل دیجیکالا الان یه بنگاه دار و واسطه است چون واسطه گری توی ایران هم درآمد بیشتری داره هم هزینه کمتر میکنند…………در مجموع سایتی که قبلا مشتری مدار و باانصاف بود دیگه نیست……..

    1
    15
  42. من سالهاست از دیجی کالا خرید کردم از گوشی و لپ تاب بگیر تا لوازم بهداشتی و لباس زیر همیشه عالی بود ولی از یک سال پیش تا حالا حس میکنم خیلی بد شده لوازم آرایش هاش که اصل نیستن ریمل های اصلی که قبلا میخریدم تابلو همشون فیک شدن خیلی هم کالارو دیر به آدم میرسونه دیگه ازش خرید نکردم

    3
    16
  43. سلام دوستان شرکتی که من خودم شخصا خرید زیاد داشتم و فکر میکردم که به فکر مشتری هست و در همین روزهای سخت کرونا که شروع شد و در انبارهای خود ماسک را پنهان کرد و خیلی دیگر اقلام را احتکار کرد بهتر که خرید دیگر نکنیم من دیگر از دیجی کالا خرید نمیکنم

    4
    18
  44. همیشه در هر کاری که موفق باشی رقبا سعی میکنن دیدگاه بقیه رو نسبت بهت خراب کنن. من سالهاست که از دی جی کالا خرید میکنم. هم به موقع تحویل میده و هم مسئول و پاسخگو هست. از فروشگاههای اینترنتی دیگه هم خرید کردم که بعضا اینقدر بی مسئولیت برخورد کردن که دور اون ها رو کلا خط کشیدم. هر زمان هم از کالایی به هر دلیلی خوشم نیومد مرجوع کردم و دی جی کالا بدون چون و چرا پس گرفت. کسانی که ازش بد میگین سعی کنین با تلاش خودتون برید بالا، نه با پایین کشیدن دیگران!

    21
    8
  45. حسن دریانورد

    من 2 ماه پیش گوشی از دیجیکالا خریدم که فروسنده و گارانتی کننده هر دو خود دیجیکالا بود. بعد از دو هفته گوشی مشکل پیدا کرد. با دیجیکالا تماس گرفتم گفتن بروخودت مویابل فروشی فلش کن درست میشه. وقتی که مخالفت کردم گفتن گوشی رو بفرست تا برات تعمیر کنیم یا پول رو پس بدیم. منم گوشی رو فرستادم براشون. الان 45 روزه که هر وقت تماس میگیرم میگن گوشی در حال بررسی توسط کارشناسان فنی هست و ممکنه تا 4 ماه طول بکشه. گفتم پس پولم رو پس بدین که میگن اگه بعد از 4 ماه تعمیر نشد پول رو برمیگردونیم.

    1
    14
  46. با سلام.
    دی جی کالا زمانی در بازار پیشرو و مشتری مدار بود. الان با توجه به بزرگتر شدن اون و احتمالا کاسبی بالا، دیگه کیفیت رو گذاشته کنار. محصولی رو ۲۸ اسفند خریدم و بعد از هزار بار زنگ زدن ۲۲ فروردین تو شهرستان بدستم رسید. علاوه بر هزینه باربری، ۴۰ تومن هزینه انبار داری دادم و ۵۰ تومن هم هزینه نصب که این دو هزینه آخری در دیجی کالا ذکر نشدا بود. طی تماس با اپراتور گفتند هزینه نصب رایگانه در صورتی که هم انبارداری و هم نصاب می گفتند این موضوعات به ما ربطی نداره و هزینه رو گرفتند. طی تماس با دی جی کالا گفتم که حداقل تو فروش محصول این هزینه ها رو قید کنیید و بنویسید که به شرکت ارتباطی نداره ولی جواب سر بالا دادند.یعنی واسه یک محصول یک ۷۰۰ هزار تومنی، ۲۵۰ هزار تومن هزینه باربری و انبارداری و نصب اضافه شد که اگر سر خیابونمون خریده بودم بهتر بود. تاخیر ۳ هفته ای هم به کنار

    12
  47. محسن شمسیان

    ??‍♂️سلام و خسته‌نباشید.به‌نظرم‌نقد‌من‌نقد‌منصفانه‌ای‌نبود.چندتااز‌
    نکات‌درست‌بود،مصلا‌نداشتن‌توضیحات‌کامل‌درباره‌برخی‌محصولات
    اما‌دیجی‌کالا‌اقلامی‌رو‌برای‌من‌آورد‌که‌در‌هیچ‌جای‌کرمان‌وجود‌نداشت یا‌اگرهم‌بود،دوبرابر‌قیمت‌دیجیکالا.بعنوان‌مثال،جعبه‌ابزار‌تویو ۴۱سانتیمتری‌۱۵۰‌هزار‌خریدم.جعبه‌ابزاز اِی‌بی‌زد ۱۲۹هزارتومان‌درخریدهای‌شگفت‌انگیز‌که۵۰‌درصد‌آف‌خورده‌بود.وقتی دیدمش‌باورم‌نمیشد،خیلی‌فراترازانتظارمن‌بود،،فنر‌بوق‌۲۰۶آسان‌بوق.کمربند ایمنی رنگی،اسپری‌روغن‌سیلیکن،وخیلی‌چیزهای دیگه،،،فقط باید قبل‌از خرید‌بادقت‌بررسی‌کنید‌و از‌خرید‌ کالاهایی‌ که‌توضیح‌کامل‌و دقیقی ندارن‌خودداری‌کنید. خرید‌خوب‌ اصلا‌ شانسی‌نیست.کلا‌خرید‌اینترنتی‌توکشور‌ما‌امنیت‌نداره،،ولی‌دیجیکالا نسبت‌به‌باقی‌فروشگاههای‌اینترنتی‌امنیت‌واعتبار‌خیلی‌بیشتری‌داره.

    12
    4
  48. به جرات می توانم بگویم یکی از کسانی هستم که بیشترین خرید رو از دیجی کالا داشتم از کوچکترین خریدهای شرکت تا خرید های خانه ولی دیجی کالا به دو دلیل از چشمم افتاد بعد از قضیه بالا رفتن دلار از صبح گرانی تمام کالا ها یی رو که به دلار بستگی داشت از پوشاک بچه خارجی تا موبایل رو نا موجود کرد تا بصورت وحشتناک گران کند حتی وقتی بعد از گرانی کالا سفارش می دادین از تاریخ رسید انبار که روی کالا ها زده شده بود متوجه می شدید که قبل از گرانی انبار شده حتی می توانم با سند به شما اثبات کنم پرینتری که در زمانی که دلار سه هزار تومن بود الان شده هشت میلیون تومن !! یکبار هم هفت هشت جنس با هم سفارش دادم که یکیش جعبه خالی بود هر کاری کردم نتونستم ثابت کنم فقط به من محترمانه گفتن تو دروغ می گی بهشون گفتم شما باید یه دوربین موقع بسته بندی داشته باشین لطفا چک کنید شاید مامور ارسال برداشته گفتن نمی تونیم برای هر کسی همچین کاری بکنیم ویروس کرونا که اومد به همکارام گفتم از فردا ماسک و مواد ضد عفونی رو ناموجود می کنه که بقیه داستان رو که خودتون می دونید

    1
    21

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH