مشخصات هواوی میت 10 پرو و میت 10 لایت پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

کمپانی نام آشنا و موفق هواوی، رسما اعلام کرد که در تاریخ 16 اکتبر از پرچمدار جدید سری میت رونمایی خواهد کرد و قول داد کسانی که منتظر نسل جدید این سری بودند نا امید نخواهند شد. شایعات جدید حاکی از آن است که هواوی نمونه‌های مختلفی از اسمارت فون میت 10 را در این روز به نمایش خواهد گذاشت.

همان گونه که اشاره شد، انتظار داریم هواوی در کنار معرفی میت 10 از دو نسخه دیگر این گوشی نیز پرده برداری کند. این دو نسخه هنوز نام مشخصی ندارند اما آن طور که گفته شده اسم کد Blanc مربوط به نسخه قوی‌تر این سری خواهد بود که احتمالا میت 10 پرو لقب خواهد گرفت. نسخه ضعیف‌تر نیز که اسم رمز Alps دارد احتمالا نام میت 10 لایت را یدک خواهد کشید. همان گونه که احتمالا می‌دانید Marcel اسم رمز نسخه استاندارد میت 10 است.

مطابق آخرین شایعات منتشر شده، هواوی میت 10 پلاس مجهز به یک صفحه نمایش 5.99 اینچی از نوع IPS LCD خواهد بود که نسبت تصویر آن 18 به 9 و رزولوشنی معادل 2880 در 1440 خواهد داشت. این نسخه مجهز به دوربین دوگانه‌ای است که سنسورهای آن 20 و 12 مگاپیکسلی خواهند بود. لنزهای به کار رفته در این دستگاه ساخت لایکا بوده که مجهز به تثبیت کننده اپتیکال تصویر (OIS) است. علاوه بر این، هواوی برای دوربین سلفی آن نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

پردازش اطلاعات میت 10 پرو را چیپ جدید و قدرتمند کایرین 970 انجام می‌دهد که 6 گیگابایت رم نیز در کنار 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. وظیفه تامین نیروی این دستگاه را یک باتری 4000 میلی آمپری بر عهده دارد. هم‌چنین این نسخه از استاندارد IP68 و شبکه ارتباطی LTE Cat 16 سود می‌برد. گفته شده این دستگاه به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 8 (اوریو) مجهز خواهد بود و از ماه سپتامبر آماده فروش می‌شود.

 

هواوی میت 10 لایت نیز مجهز به یک صفحه نمایش از نوع IPS با اندازه 5.88 اینچی است که برخلاف برادر بزرگترش نسبت تصویر 16 به 9  و رزولوشنی معادل 2560 در 1440 دارد. این نسخه نیز مانند نمونه استاندارد و البته میت 10 پرو از چیپ کایرین 970 بهره می‌برد. ضمن آن که برای این نسخه 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی تعیین شده است. دوربین‌های این نمونه نیز مشابه دو نمونه دیگر و دارای همان مشخصات است. میت 10 لایت از شبکه LTE Cat 12 پشتیبانی کرده و از اواخر ماه اکتبر آماده عرضه در بازارها خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH