تبلت گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ مجوز رگلاتوری آمریکا را دریافت کرد

مدتی قبل خبرها حاکی از آن بود که تبلت پایین‌رده و مقاومی از سامسونگ در راه بوده و این کمپانی کار بر روی آن را آغاز کرده است. طبق گواهی نامه‌ای که این تبلت دریافت کرده، می‌توان گفت زمان رونمایی از این جان سخت فرا رسیده اما بعید است که سامسونگ یک رویداد مجزا برای معرفی گلکسی تب اکتیو 2 تدارک دیده باشد.

کمیسیون رگلاتوری ایالات متحده (FCC) مجوزی را برای گلکسی تب اکتیو 2 صادر کرده که با دو شماره مدل SM-T390 برای نسخه LTE و SM-T395 برای نسخه وای‌فای به ثبت رسیده است، اما در این زمان تنها گواهی نسخه وای‌فای تاییدیه نهایی را دریافت کرده است. با این همه انتظار می‌رود که سامسونگ از هر دو مدل این تبلت رونمایی کرده و آن‌ها را روانه بازار کند.

متاسفانه در این گواهی هیچ اطلاعات تازه‌ای از مشخصات این تبلت ذکر نشده و تنها اطلاعاتی که در دسترس قرار دارد آخرین مشخصاتی است که در ماه ژوئن گزارش شده بود. اگر مشخصات ذکر شده برای گلکسی تب اکتیو 2 صحت داشته باشد، انتظار داریم که چیپست اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز پردازش اطلاعات آن را برعهده داشته باشد. ضمن آن‌که سامسونگ رمی 1.5 گیگابایتی و یک باتری 4450 میلی‌آمپری نیز برای این تبلت مستحکم در نظر گرفته است.

هنوز درباره بقیه جزئیات از جمله قیمت و یا تاریخ دقیق رونمایی از گلکسی تب اکتیو 2 اطلاعاتی منتشر نشده اما مطمئنا به همین زودی شاهد اخبار بیش‌تری در این باره خواهیم بود. در پایان اشاره می‌کنیم که کمپانی کره‌ای این تبلت را از اواخر سال جاری میلادی برای اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH