iOS 11 از 19 سپتامبر برای دارندگان آی‌فون و آی‌پد عرضه می‌شود

چند ماه پس از رونمایی اولیه iOS 11 در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، این شرکت امشب رسما اعلام کرد که نسخه جدید پلتفرم iOS از 19 سپتامبر برای دارندگان دستگاه‌های آی‌فون و آی‌پد عرضه خواهد شد.

بر این اساس، عرضه iOS 11 به همراه گوشی‌های جدید این شرکت یعنی آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس که قرار است در تاریخ یاد شده برای خریدارن ارسال شوند، آغاز خواهد شد. دارندگان گوشی‌های آی‌فون و تبلت‌های آی‌پد که قصد دریافت این به‌روزرسانی را دارند می‌بایست حافظه دستگاه خود را از فایل‌ها و برنامه‌های اضافی خالی کنند تا فضای کافی برای دریافت این آپدیت وجود داشته باشد.

گفتنی است با دریافت iOS 11، کاربران شاهد اضافه شدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی همچون حالت Live Photo، دستیار دیجیتالی سیری ارتقا یافته و Control Center با قابلیت اعمال تغییر بیشتر خواهند بود.

iOS 11

همچنین، احتمالا در این نسخه از پلتفرم iOS، کاربران می‌توانند اموجی‌های انیمیشنی را ایجاد کنند. علاوه‌بر این، قابلیت اجرای همزمان چند برنامه در آی‌پد نیز بهتر از قبل اجرا خواهد شد. اما یکی از ویژگی‌های جالب iOS 11، قابلیتی به نام اپل ARKit است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا محتواهای واقعیت افزوده را بسیار نزدیک‌تر به واقعیت تولید کنند.

از دیگر ویژگی‌های اضافه شده می‌توان به فشار دادن دکمه پاور برای پنج مرتبه به منظور تماس با شماره اضطراری 911 و همچنین غیرفعال کردن موقت تاچ آی‌دی اشاره کرد. با این قابلیت امنیتی دیگر کسی نمی‌تواند به زور گوشی کاربر را از طریق اسکن اثر انگشت آنلاک کند.

شواهد نشان می‌دهند که iOS 11 با قابلیت‌های جدید و پیشرفته خود می‌تواند تجربه جدیدی از کار با گوشی‌های آی‌فون را برای کاربران به ارمغان آورد که البته قبل از دریافت این به‌روزرسانی توصیه می‌شود که حتما از اطلاعات خود، بک‌آپ تهیه کنید تا وجود باگ‌های احتمالی باعث از بین رفتن اطلاعاتتان نشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH