استوری‌های اینستاگرام

از این پس می‌توان استوری‌های اینستاگرام را در قسمت دایرکت ارسال کرد

با این‌که ایده اولیه افزودن استوری‌های اینستاگرام از شبکه اجتماعی اسنپ‌چت الهام گرفته شده بود، ولی اکنون با افزایش قابلیت‌های جدید و متنوع به این بخش، توسعه‌دهندگان اینستاگرام توانسته‌اند اسنپ‌چت را پشت سر گذاشته و ابتکار عمل را در این بخش محبوب به دست بگیرند، چراکه بالاخره استوری‌های اینستاگرام جایگاه نخست را از نظر بیشترین بازدید به‌ خود اختصاص دادند و رقیب آن‌ها در رتبه دوم قرار گرفت.

اکنون توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی پرطرفدار قصد دارند با افزودن قابلیت‌های تازه، بیش از پیش کاربران را برای انتشار استوری تشویق کنند. به‌تازگی نیز قابلیت جدیدی به این نرم‌افزار افزوده شده که به کاربر اجازه می‌دهد استوری‌های اینستاگرام را به‌صورت پیام در بخش دایرکت برای دیگران ارسال کند.

چندی پیش بود که اینستاگرام قابلیت‌های جستجو براساس هشتگ و موقعیت مکانی را برای استوری‌های این شبکه اجتماعی اضافه نمود که دسترسی ساده‌تری را به استوری‌های مختلف برای کاربران فراهم آورد. سپس در آپدیت بعدی، توسعه‌دهندگان قابلیت ارسال پاسخ به استوری‌ها با عکس و ویدیو را در اختیار علاقه‌مندان قرار دادند و اکنون نیز امکان جدید دیگری در راستای ویژگی‌های قبلی به این اپلیکیشن اضافه شده و از این پس هر کاربر قادر است، استوری‌های دل‌خواهش را به‌شکل پیام در بخش دایرکت بفرستد.

استوری‌های اینستاگرام

برای انجام این کار کافیست هنگامی‌که در حال مشاهده یک استوری هستید، آیکون دایرکت موجود در بخش پایین و سمت راست نمایشگر را فشرده و سپس از لیست موجود، شخصی را که قصد دارید این استوری با او به اشتراک گذاشته شود، انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که استوری‌های ارسال شده همانند گذشته تنها 24 ساعت زمان برای دیده شدن فرصت دارند و در صورتی‌که فرد مورد نظر در این زمان دایرکت خود را چک نکند، دیگر قادر به مشاهده محتوای به اشتراک گذاشته شده، نخواهد بود.

اینستاگرام اعلام کرده این قابلیت باعث می‌شود هر کاربر آسان‌تر از گذشته، استوری‌های جالب را برای دیگران بفرستد. هرچند ممکن است برخی افراد از این‌که استوری‌های شخصی آن‌ها توسط دیگر کاربران ناشناس نیز مشاهده شود، چندان راضی نباشند. به همین دلیل این نرم‌افزار پیش از وارد کردن هر انتقادی، راه‌حل این مشکل را ارائه کرده و باید گفت در صورتی‌که اکانت کاربر در حالت شخصی (Private) قرار گرفته باشد، تنها کسانی که جزو فالوورها هستند، توانایی مشاهده استوری‌های ارسال شده در دایرکت را دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH