محصولات TP-Link نیز به مجموعه سازگار پیوستند!

sazgar-1

روز گذشته و در سمیناری خبری که در محل شرکت سازگار ارقام تهران برگزار گردید، این شرکت، خبر از برعهده گرفتن فروش و پشتیبانی محصولات TP-Link در ایران داد. تی‌پی لینک به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در بخش شبکه، سهم زیادی از بازار کشور و به خصوص در قسمت مودم‌ها و اتصالات شبکه خانگی را بر عهده دارد که تا پیش از این، سه شرکت وظیفه نمایندگی رسمی آن در ایران را نیز عهده دارد بودند و حال سازگار به عنوان چهارمین شرکت، تعهد فروش و پشتیبانی محصولات آن را بر عهده گرفته است.

در ابتدای این مراسم کوروش دوالو، قائم مقام شرکت سازگار ضمن ابراز خشنودی از برقراری چنین ارتباطی با شرکت تی‌پی لینک، اظهار امیدواری کرد تا با توجه به قدمت بالای سازگار و قدرتی که در عرصه فروش دارد، سهم محصولات تی‌پی لینک را در ایران افزایش داده و با اشاره به همکاری سازگار با ۳ شرکت دیگر توزیع کننده، این وعده را داد که تمام این نمایندگان در کنار یکدیگر و نه در مقابل هم، به موفقیت و بالا بردن فروش TP-Link در ایران کمک خواهند کرد. وی همچنین به آغاز مذاکرات با برخی از ISPها و حتی شرکت مخابرات نیز اشاره‌ای داشت و خاطر نشان ساخت که از طریق روش‌های متنوع فروش، قصد بالا بردن سهم این برند را در بازار داریم.

نکته جالب در این بین، ادعای مسئولین TP-Link بر داشتن سهم ۵۰ درصدی از محصولات شبکه خانگی در کشور بود، امری که با توجه به عدم پوشش و همکاری مناسب با شرکت‌های فعال ISP، تا حد زیادی تعجب بر انگیز است!

sazgar-2

در ادامه این سمینار کالین لی، مدیر محصولات TP-Link در ایران ضمن بیان آمارهایی از پیشرفت‌های این شرکت در سطح جهان، عنوان نمود که این کمپانی چینی ثابت کرده که می‌توان کیفیت را هم به همراه قیمت مناسب عرضه نمود و ما امیدواریم که همکاری با شرکت سازگار، سبب گسترش و پیشرفت کار هر دو شرکت شود.

لازم به ذکر است که محصولات TP-Link با گارانتی ۳ ساله سازگار که در سال نخست گارانتی تعویض است، به مشتریان ارایه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH