مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 منتشر شد

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از تبلت اندرویدی جدید خود است. محصولی که زمزمه‌های معرفی آن، برای اولین بار در ماه ژوئن، در فضای وب منتشر شد و گفته می‌شود که با نام گلکسی تب اکتیو 2 و البته مجهز به بدنه‌ای جان‌سخت رونمایی خواهد شد.

هفته گذشته نیز این تبلت توانست چراغ سبز کمیسیون ارتباطات فدرال و یا همان FCC را برای ورود به بازار کسب کند و این یعنی زمانی تا رونمایی گلکسی تب اکتیو 2 باقی نمانده است. تا‌ به امروز، اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات این تبلت موجود نبود، تا این‌که ساعاتی پیش، مشخصات منتسب به این محصول در بنچمارک GFXBench رویت شد.

براساس آن‌چه‌که در این بنچمارک آمده، گلکسی تب اکتیو 2 از مشخصات نسبتا قوی‌تری نسبت به آن‌چه‌که تصور می‌شد، برخوردار خواهد بود. به‌‎عنوان مثال، در این تبلت به جای پردازنده اسنپدراگون 400 با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتزی و رم 1.5 گیگابایتی، از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 و رم 3 گیگابایتی استفاده خواهد شد که قادر به ارایه توان پردازشی بالاتری هستند.

گلکسی تب اکتیو 2

همچنین، این تبلت جان‌سخت به حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا و نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل مجهز خواهد بود. در قسمت پشتی این دستگاه، یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی مشاهده می‌شود و در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

در نهایت، گلکسی تب اکتیو 2 مجهز به سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این تبلت منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH